روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. مدارک شرکتو جزء به جزء و کلمه به کلمه خوندم و بررسی کردم :)

قانون تجارتو بارها تو مبحث شرکتها دوره کردم و کلی کیف نموییدم :دی

چهارشنبه و پنج شنبه کلا به امور شرکت گذشت.


2. دیروز واسه انتقال بعضی از وسایلم به خونه فسقلانی ، رفتم همونجایی که وسیله هام بودن که برشون دارم و ببرمشون.

خیلی حالم گرفته بود. کلی به خودم غر زدم واسه انتخاب غروب جمعه برای این کار انرژی سوز :(

گریه هم کردم. اصلا به خودم فشار نیاوردم و خودمو کنترل نکردم. گذاشتم اشکها تا جایی که دلشون میخواد بریزن بیرون. میدونستم که باید گریه کنم. میدونم که بازم باید گریه کنم. من به یک سوگواری عمیق و ممتد احتیاج دارم تا مرگ رابطه رو باور کنم. اگه باور نکنم تبعات بدتری خواهد داشت. از این به بعد هروقت لازم باشه گریه میکنم تا دلم خالی بشه. مطمئنم تو اون لحظاتی که حالم بده و اشک میریزم خدا داره بهم نگاه میکنه و لبخند میزنه و میگه: همه چیز روبراه میشه زیتون جون :***


3. از چهارشنبه همین هفته ، کارگاه پاتوق با شکل و شمایل ظاهری و باطنی جدید شروع میشه :)

مدیر فرهنگسرا ازم خواست که یه اسم تازه واسه کارگاه ، انتخاب کنم. فکر کردم و چندتا اسم قشنگ بهشون پیشنهاد دادم. قرار شد انتخاب نهایی اسم از بین اون چندتا با ایشون باشه :)


4. فردا صبح تا ظهر ، دادگاه :)



نظرات 11 + ارسال نظر
ن شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 06:12 ب.ظ

چرا بنظرات من جواب ندادید؟

چون جواب ابلهان خاموشی است بی رودرواسی!

شما اگه مرد بودی نمی رفتی تو پست دوسال قبل کامنت بذاری. شما اگه مرد بودی اون همه تهمت به اون بنده خدایی که فکر میکنم حتی یکبار هم ندیدیش و فقط از محیط نت میشناسیش نمی زدی. شما اگه مرد بودی مسئله هاتو با خود اون بنده خدا حل میکردی و نمی اومدی تو وب من و در غیابش بهش تهمت بزنی. میدونی کلماتی که استفاده کردی چقدر سنگینه؟ میدونی اینا همش جواب دادن داره؟ وجدان میدونی چیه؟ خودت اگه خواهر نداری مادر که داری؟ معنی جمله هایی که نوشتی رو میفهمی؟ فرض کن یک نفر بی وجدان تر از خودت اونها رو برای مادرت نوشته. چه حالی بهت دست میده؟
محض اطلاعت من کاملا میشناسمت از طریق واسطه ای که خودت هم میدونی. نذار اون روی بدمو نشونت بدم. هم ابزارشو دارم و هم از این بچه بازیهای مسخره ت متنفرم.
دفعه آخرت باشه پشت پستهای قبلی قایم میشی وگرنه من مسئول اتفاقات بعدی نیستم.

آیدا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

خوب کاری کردی و بگذار اشکهات جاری بشند ، اشکها دل آدم رو صیقل میدن و ارامش رو با خودشون میارن .

آره خیلی کار خوبی کردم. نمیدونی چقدر قبلا به خودم فشار میاوردم و مثلا ژست آدمهای مقاومو میگرفتم! چه مسخره. نه؟ دیگه هروقت دلم بگیره راحت و بی ملاحظه ، گریه میکنم. آرامش نمیاره گریه ، اما موقتا سبک میشه آدم.

آیدا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 06:10 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

همون منظورم سبک شدن بود ! حالا ما یه بار اومدیم رمانتیک بنویسیم نشد !
میدونی وقتی بابام مرد من خیلی گریه نکردم . یکی دو سال بعد بد جوری ریخت بیرون دیوونه ی دیوونه بود تا 17 18 سالگی هم درگیر بودم !
داداشم هم خیلی گریه نکرد بیشتر بی تاب بود و تیک عصبی گرفت !!! نمیدونی مامان بیچاره ام چه ها کشید تا تیک این بچه از سرش بیفته !
کلا همیشه طفلک مامانم :)

=))

کلا همیشه طفلک مامانها :(
خدا رحمتشون کنه

آیدا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 06:24 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

زیتون جان عزیزم شما که الان آن لاینی اون رمزتو یه جوری با پیک موتوری چیزی به ما برسون .. نوشته های اولتو دیدم ماشالا هزار ماشالا همه رمز دار الان دستم مونده تو حنا

با پیک؟ =))
ای بابا...
پستهای اولیه رو که بیخیال شو. همش شعرو ورای قدیمیه.
بعد اولین پست رمزی که میتونی بخونی و مخاطب خاص نداره رمزشو با همون پیک موتوری ایمیلی میفرستم :دییی
کلا ببین آیدا
هیچ چیز خاصی تو رمزدارا نیس. تخلیه هیجانی آنیه که اگه نشه میمونه تو گلوم و خفه میشم. ممکنه کلی هم سئوال برات پیش بیاد

Masʘ‿ʘd یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

خب بریم سر وقت کامنت اولیه
موضوع سر چیه نکونه سر منه
اخه همه کس منو ندیده:دی

=))

موضوع سر اینه که بعضیا فکر میکنن با هر کسی میتونن در بیفتن.
شما خودتو نگرانش نکن :دییی

آیدا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 06:54 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

میدونم ! من میخوام ازت بدونم اگر ایرادی نداشته باشه و خودت بخوای ! اولش که اومدم اینجا فکرشم نمیکردم یک دختر کنکوری داشته باشی ... اما الان میدونم داری . من وقتی شروعمیکنم به خوندن یه وبلاگ گهگداری میرم لا به لای نوشته های قدیمی تا ببینم من دارم واقعا با کی تبادل احساسات میکنم .. آیا این حق رو دارم که بیشتر بشناسمت ؟؟ یا که نه ..
ایمیل نمیخواد من قالبم رو عوض کردم گرچه این بلاگ اسکای عزیز هیچی نداره ! اما تو این جدیده از اون کامنتخصوصیا که تو میگی داره انگار ..

ای ول... مرسی قالب!
آره اون گزینه تماس با من همون کامنت خصوصیه :دی
الان دوباره رمزو بفرستم تو وبت؟ یا ایمیلتو چک کردی؟
اتفاقا من بلاگ اسکایو دوست دارم. بنظرم آسون تر از بقیه سیستماس. نیس؟
واسه اینکه منو بشناسی تو دسته بندی موضوعات ، روزنوشت و من و چراغ رو که بخونی کافیه. اعتقادات و افکارم تو این پستا بروز کرده!

Masʘ‿ʘd یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

برم بگم فامیل دور بیاد درو ببره :دی

:دی

آیدا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 07:49 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

منم از سال 84 باهاشم اما طفلک تو این همه سال فقط چند تا قالب جدید اضافه کرده ! از لحاظ آسونی آره منم دوسش دارم گیجم نمیکنه .
من توی ایمیلت برات کلی حرف زدم .. خیلی زیاااااااد :( :) اونا رو بخون .
اما از این به بعد واسه راحتی تو همین وبلاگ درد و دلامو میکنم :دی

آره خب قالباش تکراریه و جدید نداره. این ایراد وارده بهش :دی

باعشه. بعدا میرم میخونم. الان دارم یه لایحه تایپ میکنم. وسطش هی میام وبو چک میکنم. خب تو همون پست رمزیه مینوشتی دیگه

دنیا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:08 ب.ظ

س ع د
من یه دنیا که نه بی نهایت قبولت دارم
بهت مطمنم شیر زن هستی
از بس دوستت دارم اینطوری گفتم خدای نکرده ناراحت نشی ازم
از استحکام رابطه بگو نه از مرگ رابطه

نه عزیزم. ناراحت نشدم. مرسی که قبولم داری. خوبه که میگی شیر زن هستم. این بهم حس خوبی میده اما همین شیرزن گاهی وقتا اینقدر دلش تنگ و نازک و کوچیک میشه که حدوحساب نداره....

استحکامش؟ یه جوری میگی انگار که از هیچی خبر نداری!!!

Masʘ‿ʘd یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:18 ب.ظ

رمزی به ایمیل من که نیمده
دوباره برام بفرس):
خخخخخ



چقده خوبه که اینهمه والانست بالاس

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 02:07 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

انرژی خواستی بگو
کمکم خواستی بگو
از خدامه
هم وقت و هم انرژی و هم کمک دارم
ها؟ کمک دارم؟ =))))))))))

بالاتر از همه
دوستت دارم

مرسی عزیزم :***

آره دیگه. کمک داری و میخوای بدیش به من

مرررررررررررسی که دوسم داری
منم دوستت دارم زیاااااااااااااااااااااااد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد