روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز صبح رفتم واسه خرید یخچال فریزر و اجاق گاز :)

انتخاب کردم و بیعانه دادم و با فروشنده قرار گذاشتیم واسه تحویلش :)

ماکروفر هم دیدم دو مدل و  الان میخوام سرچ کنم که کدومش بهتره :)


2. آشپزخونه جدیدم اینقده نور خوبی داره که جون میده واسه زندگی گلهای قشنگم و البته خودمون :)

کاغذ دیوارهای آشپزخونه ، یه طیف از رنگهای خاکستری و صورتی و مسی هستش به صورت راه راه عمودی. رنگ کابینتها و کمد دیواری رو ، زمینه خاکستری کردم  با مولتی کالر مسی. پرده آشپزخونه هم یه کرکره 16 میلیمتری خیلی ظریف زدم که مسی روشنه. نور خیابون که از پنجره میزنه داخل ، یه رنگ بسیار زیبا میده که واقعا دوستش دارم :*

از آیتم های مسی دیگه هم تو چیدمان آشپزخونه ، استفاده خواهم کرد :)


3. زونا ، بیماری بسیااااااااار دردناک و دلخراشی هستش که امیدوارم هیچکس بهش مبتلا نشه :"(



نظرات 7 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 02:13 ب.ظ

1. به به مبارکه دوستم. امیدوارم باهاشون خوراکی های خوشمزه بپزی و نگهداری کنی :-****

2. توصیفاتش که عالیه حتما خودش از این هم عالیتره. پرده کرکره ظریف خیلی خوبه کلا. :-*****

3. وای خیلی بده زونا. چرا یاد زونا افتادی؟ کسی مبتلا شده دور از جون؟ :(((

(معنی shy خجالت بود. میدونم که میدونی و دوست داری سر به سرم بذاری و شکسته نفسی کنی )

1. مرسی عزیزم :*
امروز اومدن تحویل دادن و رفتن. باید زنگ بزنم نمایندگیاش بیان نصب و وصل کنن که خیالم راحت باشه :)

2. عکس همشو برات میذارم :***

3. میام وبت میگم :"(

(به جون خودم نمیدونستم :(((
یه همچین بیسوادی هستم از لحاظ زبانی :@@@ )

دنیا سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 10:40 ق.ظ

س ع د مبارکت باشه گلم
همیشه دنیا وفق مرادت باشه
خدا همه مریض ها شفا بده

سلام دنیاجونم. خوبی عزیزم؟
مرسی.
تو به وفق مرادم باشی؟
نیستی که!

فاطمه سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام عزیزم
عیدت مبارک

سلام. عید شمام مبارک
کدوم فاطمه؟؟؟

رضا کوشمولو سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام زیتون خانووووووووووم.....مبارکتون باشه....حالتون خوبس..؟؟؟؟؟؟
چه خبرا؟؟؟؟؟؟/خوش میگزره ما رو نمیبینید.....خخخخخخخخخ..بگید آره...:دی
خاب دیگه چه خبرا....؟؟؟؟؟؟؟؟
بیماری زونااااااا....وای..خییییییییییییلی بدس و خطرناااااااک....ایشالا کسی گرفتار این یبماری نشه و اگه شد یا شده خدا شفاش بده...

سلام آقارضا :)
مرسی. من خوبم. شما چطوری؟ بهتری؟
اوضاع و احوال روبراهه؟

اخ آخ آخ... زونا نگووو بلا بگووو

آیدا چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 07:46 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

مبارکه مبارکه ..
زونا ؟ حالا چرا زونا ؟ اتفاقی افتاده ؟
راستی در جواب جوابت به کامنت قبلیم : آره معلومه که به یادت بودم .. من کلا توروز خیلی چیزها رو مرور میکنم توی ذهنم و دوستان وبلاگیم هم از ذهنم میگذرن و دوست دارم فرصتی بشه تا برم پیششون و بخونمشون ..

اون غذاهه که درست کردی (کبه) چی هست ؟

مرسی عزیزم :*

آره :"( یکی از آشناهامون مبتلا شده. الان بهتره خداروشکر.

تو به من لطف داری آیداجان. خوشحالم که دوست داری اینجا رو بخونی :)

توضیح کبه رو تو همون پست واسه میناجون نوشتم

ژیگول دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 07:52 ب.ظ

منم مبارک باشه
من متنو نخوندم به همین دلیل در صورت ایجاد مشکل تمامی مطلب و نوشته خود را به جد تکذیب مینمواییدیم

بعله

خاب شما چیطورید خوبید
مسود تو چیطوری خوبی
حج بانو شوما چطورید خوب هستی؟؟

منم مرسی

قبل ترها اینقده تنبل نبودی

میسپارمتون به همدیگه. خوش باشین بچه های من

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

به سلامتیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی همیشه

مرررررررررررسی عزیزممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد