روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. بعضی خانمها و آقایونی که تو دادگستری میبینم ، آدمهای فوق العاده جالبی هستن و من همیشه با دیدنشون از خودم میپرسم اینا اگه قرار باشه برن عروسی یا جشن تولد یا مهمونی ، با چه لباس و چه کفش و چه آرایشی میرن آیاااا؟ :|


2. امروز اولین سری لوازم خوشگل سازی خونه فسقلانی مو خریدم. یه کوزه سفالی بلند با لعاب سبز که سه تا نی قهوه ای سه متری بامبو (نه! حتما کمتر از سه متره چون صندلی ماشینمو خوابوندم و آوردمشون. شاید یه کم بیشتر از دومتر باشه :دی) میره داخلش برای کنار جاکفشی و یه عودسوز و یه اسانس سوز بسیار زیبای تایلندی و دوازده تا گلدون کوچولوی رنگارنگ سرامیک برای کاکتوسهای گوگولی که خواهم خرید :*

دوتا آینه قدی با اختلاف ارتفاع 20 سانتیمتر هم واسه پاگرد کم نوری که دارم سفارش دادم که هم نور اونجا رو منعکس کنه و هم اطرافشو با کاشی های تزئینی که میچسبونم ، جلوه بدم. شیک میشه. میدونم :)


3. سن ایچ یه سیروپ های بسیار خوشمزه ای داره که من تازه تو سوپرمارکت دیدمشون. چون بعد از رژیم ، کمتر سراغ قفسه اون تیپ خوراکیها میرفتم. اما الان سیروپ کارامل شو خریدم که ترکیب یه قاشقش با قهوه برزیلی بعلاوه یه بستنی دارک چاکلت ، همه خستگیمو از تنم درمیاره و یه میان وعده خیلی خوشمزه س :*


4. رنگ جدید موهامو دوست دارم :)




نظرات 10 + ارسال نظر
نهال یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://1nahal.blogfa.com

مبارکه. چه رنگیه؟

مرسی عزیزم. فانتزی ترکیبیه. ترکیبی از مسی و یاقوتی و بادمجونی :)

Masʘ‿ʘd یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

"لایحه پیشنهادی جهت حمایت از خانواده"
انواع ازدواج های پیشنهادی:

* ازدواج مسلم: ازدواج اول که حق مسلم هر مردی است.

* ازدواح مفرح: مردی که از یکنواختی زندگی با همسر اولش خسته شده است، برای تفریح زن دیگری بگیرد.

* ازدواج موجه: مردی که زن اولش بچه دار نمی شود یا بیماری دارد، موجه است که در این هنگام هرچه زودتر برای ازدواج بعدی اش اقدام کند.

* ازدواج متمم: مرد ببیند چه صفات زنانه ای را دوست داشته که زن اولش ندارد. بعد زنی بگیرد که آن صفت ها را داشته باشد.

* ازدواج مثلث: مرد تقوی پیشه کرده و به سه زن قناعت نماید.

* ازدواج مربع: مرد تمام چهار زنی را که شرع به او اجازه می دهد بگیرد.

* ازدواج ملون: مرد چهار زن بگیرد: سفید پوست، سرخ پوست، سیاه پوست و زرد پوست.

* ازدواج منظم: مرد هر شش ماه یک بار زن بگیرد.

* ازدواج میسر: مرد هر زنی را که برایش میسر است بگیرد.

* ازدواج مشبک: مرد یک شبکه هرمی ازدواج راه بیندازد. به این معنی که هر زنی گرفت، آن زن، چهار زن دیگر را هم به او معرفی کند و او همه آنها را بگیرد!

* ازدواج مکرر: مرد آن قدر زن بگیرد تا جانش دربیاید!!

"....جهت حمایت از جانوران!"

مثلث: معنی تقوی رو کلا توجیه شدم الان!

مربع: شرع چنین اجازه ای نداده. هوسرانها اسمشو گذاشتن مجوز شرع.

بقیه شم میذارم به حساب خباثتت :)

دنیا یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 07:49 ب.ظ

س ع د
مبارک همه چیز قصرت باشه
مبارک موهات باشه
دد

س ع :***
مرسی دنیاجون مهربونم
منم د د خ خ خ ز :)))

مینا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 01:08 ب.ظ

2. باید خیلی قشنگ باشه، توصیفش که خیلی قشنگه، فکر کنم اجراش قشنگ تر هم بشه، به به چه لذتی داره چیدن خونه ی نو :)

3. حامد عاشق سیروپ های سن ایچه. همیشه باید به زور از قفسه ی سیروپ ها و نوشیدنی ها و شکلات ها و حلوا شکری (:-/) و ویفر دورش کنم! :دی

4. مبارکههه دوست خوشگلم. حس بعد از یه رنگ موی جدید عالیه مگه نه؟ :)

2. فعلا که سرمو به همین چیزا گرم کردم که به اصل کار فکر نکنم :|

3. ای حامد تپلی خوش خوراک :دیییی
ولی خداییش سیروپه خییییییلی خوشمزه س :)

4. مرسی عزیزمممم :*
عااااااالیه :)
اما این دوسه بار آخر که فانتزی زدم دوامش کوتاهه :(
عید زده بودم الان مجبور شدم دوباره بزنم :/
دفعه بعد فانتزی بی فانتزی

مینا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 03:12 ب.ظ

ولی همه ی این حرفا دلیل نمیشه که نگم مرسی از اعتمادت. خوشحالم که مورد اعتمادت هستم و این خیلی حس خوبیه. خیلی خیلی. می بوسمت :-***

خیییییییلی ماهی مینا :***
مرسی بابت خصوصی مفصل و وقتی که گذاشتی.
نمیدونی چقدر دلم میخواد تاییدش کنم تا دوست نماهایی که با ادعاهای بیخود و بی اساسشون روی اعصابن تعریف دوستی واقعی رو از زبون تو و از قلمت بخونن :)

الان میام وبت درباره عکس برات مینویسم :***
عاشق این اخلاقهای خانومانه عاقلانه بزرگ منشانه ت هستم

Mahshid دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام عزیزم
اومدم بگم دوستت دارم همین
رنگ موت مبارک
-----------------------------
هروقت فرصت کنم وبلاگت رو میخونم و کیف میکنم

سلام مهشیدجان گلم :*
خوبی عزیزم؟
یه توضیح ضروری بهت بدم:
من مجبور شدم کامنتتو کپی کنم و توی این کپی اسم و آدرس فرومو که گذاشته بودی پاک کنم چون با شرمندگی بسیار چندنفر آدم مغرض اینجا رو خاموشکی میخونن که من دلم نمیخواد بیان اون فروم.
معذرت میخوام ازت
منم دوستت دارم خیلی زیاد :*
مرسی دوستم

مینا چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 12:07 ب.ظ

shy shy shy




:-*****

ببین مینا هروقت انگلیسی میگی فارسیشم بگو. مگه نمیدونی من بیسوادم. واقعا الان نفهمیدم چی فرمودید :دی

شهرزاد پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 04:23 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

تازه فرض کن این افراد احیانا به خاطر یه مشکلی کارشون به دادگاه کشیده و دل و دماغ درست حسابی هم ندارن!!!
منم میخوام، ازین طراحی های خانومانه :(

اتفاقا بعضی هاشون اصن دل و دماغ ندارن :دی

عزیزمممم... کدومشو میخوای؟ :*

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 06:41 ب.ظ

منظور من کامنت مهشید خانوم بود
اونم نیست ولی.......

کامنت مهشید سرجاشه.
ولی چی؟؟؟

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

منظور جواب شما که داده بودید بخونید جوابتون را ان شالله دیگه متوجه بشید

من متوجه همه چی هستم. این تویی که همه چی رو قاطی میکنی و نتیجه دلخواهتو میگیری.
مسعود
مرد باش. شجاع باش.
آدرس میخوای چرا میری یک کیلومتر پایین تر میپرسی؟
اگه من آدرس مهشیدو پاک کردم واسه وجود همون آدمهای مریضه که نمیخوام بیان تو اون فروم محترم و آبروریزی کنن و با دهن لقشون بگن آدرسو از وب زیتون برداشتن!
ولی تو چی؟ تو از چی نگرانی؟؟؟!!!
مسلما آدرس اونجا رو نمیدادم بهت به همون دلیل.
اما پرسیدنش از طرف تو مثلا چه مشکلی واسه سرت که درد نمیکنه ایجاد میکنه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد