روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. صبح چهارشنبه ، یه پاتوق کاملا خصوصی داشتیم. سه نفره : زیتون و سرپرست فرهنگسرا و مدیر فرهنگسرا :)

عاااالی بودش :)


2. صبح پنج شنبه ، یه کارگر رفتش خونه فسقلانی رو برق انداخت. طفلک اینقدر لاغر بود که دلم ریش ریش شد :"(


3. از ظهر پنج شنبه افتادم به سرگیجه :(

نتونستم برم جلسه ماهیانه مرکز نور :(


4. دوسال قبل یه مراجع داشتم که واسه طلاق خانمش بهم وکالت داد. اوائل امسال برادرش اومد واسه طلاق خانمش وکالت داد.


دیشب یه خانمی زنگ زد و گفت که خواهر فلانی ها هستم و میخوام واسه طلاق بیام دفترتون!

به شوخی بهش گفتم چرا خانوادگی مشتاق طلاق هستین؟ اونم با خنده گفت که قراره پدرش هم واسه طلاق دادن مادرش بیاد!


5. طاقچه که اینجا نوشتم ، قراره تبدیل بشه به طاقچه خاطرات :)

میدونین یعنی چی؟ :دی


6. فردا صبح ، آرایشگاه :)





نظرات 1 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

از کارگر نوشتی یادم افتاد بخش روزی که کارگر اومد واسه نظافت کلی خونه رو یادم رفته بنویسم. اون بنده ی خدا هم خیلی کوچولو بود. حامد همش استرس داشت وقتی داشت پنجره هارو تمیز میکرد؛ میگفت باد میاد میفته بیرون طفلک :((

این طلاق همگانی رو یه بار توو اقوام پدری یکی از دوستام دیدم؛ خیلی جالب بود؛ همگی طلاق گرفته بودن و برگشته بودن خونه ی مامانشون، یجور تفریح شده بود براشون. :-؟

در مورد طاقچه: میخوای عکسای قدیمی بذاری روش؟

الهی... منم کارگره رو که دیدم گفتم این آخه اصن جون نظافت داره؟؟؟ :(
ولی جونشو داشت! خونه رو برق انداخته بود بیچاره :|
به شرکت که زنگ زدم پرسید نیروی خانم میخوای یا آقا؟ گفتم آقا بفرستین که از پسش بر بیاد که خودم نخوام بعدش کار اونو تکمیل کنم! وقتی دیدمش واقعا فکر کردم بعد از رفتنش باید بیفتم به جون ریزه کاریهای جامونده که خداروشکر کارش تمیز بود :)


وای خیلی بده. این خانواده هم نمیدونم چرا اینجور شدن


آره عکس میذارم بعلاوه کادوهای کوچولوی (منظورم از نظر سایزه) دوستام و دخترم که خییییلی برام عزیزن و ازشون خاطره خوب دارم و از جمله اون دفترچه بسیار قشنگی که تو برام فرستادی. یادته؟ جلد چرم نارنجی با کاغذهای تیره که خیلی شیکه و برام ارزشمنده :) :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد