روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. با نصاب کفپوشها حرف زدم. قرار شد یه تمیزکار ، آخر هفته بره همه جا رو بلور کنه :دی  و بعدش جنابان نصابان بیان زحمتشونو بکشن و اسبابها به مرور منتقل بشن و به اندازه کافی هم تو این انتقال ، پا میخوره کفپوشها که جای نگرانی نباشه :)


2. یه موکل جدید دارم که اوائل که فقط واسه مشاوره می اومد خییییلی بوی سیر و انواع ادویه ها رو میداد و هروقت میرفت من کلی شاکی بودم :|

موکلم که شد و بیشتر بهم اعتماد کرد ، گفت که کار خونگی راه انداخته و همبرگر درست میکنه برای فروش که مخارج خودش و بچه هاش تامین بشه از این راه و خواست که به دوستام و همکارام معرفیش کنم.

حالا هر وقت میاد و میره ، بوی شرف و غیرت و نجابت ، همه جا رو پر میکنه...


3. اووووووووووف... چه ترافیکیه تو خیابون... شب عیده دیگه :)

آقایون "محترم" ، روزتون مبارک :)


4. زیتون جون ، عزیزدلم ، دوستت دارم :*

به خودت برس تا قوی و سالم باشی :*

خدا همیشه با ماست :***


پ.ن

رمز پست قبلی تحویل مخاطباش داده شده. بقیه پستها رو بخونین لطفا :دی


 




نظرات 5 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:21 ب.ظ http://storylife1372.blogfa.com/

سلاااااااام

خوبید؟

میگما زیتون خانممممممممممم شما خودتون میدونید که ما خانما چطوری هستیم؟؟؟آخه نمیگید انقد از خونه ی فسقلانیتون برا ما میگید ، ما دلمون قیلی ویلی میره ک بیایم ببینیم؟؟؟ :دی

خیلی خوبه ک اینجوری خودتونو میدوستین ...

س ع :*
خودت خوبی؟

نع! چیزی واسه دیدن وجود نداره =))
از اون خبیث فاصله بگیر. داره روت اثر منفی میذاره

مینا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

1. خب خدارو شکر. دیگه کم کم داره خونه ی خوشگلت خوشگل و خوشگلتر میشه :-*

2. خدا به همه ی انسانهای با شرف و با غیرت عمر با عزت و برکات مادی و معنوی فراوان ببخشه الهی

3. عیدت مبارک :)

4. :-***

پ.ن : پستها رو میخونیم :دی
خیره انشالله

1. :***

2. الهییییییییییییییییی

3. مرسی عزیزممممم :*
روز حامدم مبارک =))

4. میناجونم دوسش دارم

پ.ن:

رضا کوشمولو چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام زیتوووووووون خانوووووووووم....خییییییییلی ممنون....حال شما خوبس؟؟؟؟؟؟نیستید؟؟؟؟؟دلمان براتون تنگ شدس..

سلام آقارضا :)
بابت چی خییییییییییلی ممنونی؟!!!

در نبودن لذتی است که در بودن نیست :دی

بانو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام...

نچ نچ نچ...بهتون نمیاد مهمون نواز نباشیدا....

م همیشه با همه فاصله مو میحفظم ب غیر از همسری جونم
بعله...درضمن من مبنی ام.... اثر نمیپذیرم

هنوز منو نشناختی پس :دی
اصن نمیتونی تو رودرواسی و عمل انجام شده و تعارف و هندونه و اینا منو گیر بندازی =))

کار خوبی میکنی :)

مبنی چیه؟!

دنیا یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 04:28 ب.ظ

افرین زیتون جون خودتودسوت داشته باش و مواظب خودت باش
فقط خودتو دوست داشته باش
قوی باش
من فقط دعا میکنم

خودمو چی داشته باشم؟ :دییییی
باشه.باشه.دارم :دی
لطف میکنی دنیاجونم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد