روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. سرم و دستم و پاهام درد میکنه اما فقط سرم و فقط دستم و فقط پاهام درد میکنه. یعنی قلب و ریه ها و کلیه ها و معده و چشمها و ... همه سالم و سرحالن و خداروشکر بابتش :***


2. شیرآلات و چراغ آلات خونه فسقلانی نصب شدن. نقاشی طبقه پایینش هم داره تموم میشه. پرده هاش تا جمعه نصب میشه و صبح شنبه ، نصاب کفپوشها میادش :)


3. دوتا خواهر پسری که چندسال هروئین مصرف کرده و بارها سرقت کرده و چندبار واسه ترک ، خوابیده کمپ و چندماه با یه زن خیابونی سابقه دار ، زندگی کرده الان اینجا بودن. پسره رو دوهفته قبل با مدارک مثبته جرم از جمله اموال مسروقه و شوکر الکتریکی و قمه (غمه؟! :دی) گرفتن و تو آگاهی ، حسابی ازش پذیرایی کردن و از خجالتش در اومدن :/

بازپرس پرونده ، مسافرته و ده روز دیگه برمیگرده :/

هنوز عملا به پرونده ، رسیدگی قضایی درست درمون نشده :/

فردا قراره پسره از آگاهی منتقل بشه به زندان مرکزی :/

حالا این دوتا خواهر انتظارشون از من این بود:

اولا بازپرس پرونده رو عوض کنم!!!

دوما یه کاری کنم که هرطور شده این "طفل معصوم" فردا نره زندان چون  اونجا "چیزهای بد" یاد میگیره!!!

وقتی بهشون گفتم به هیچ عنوان ، هیچکدوم از اوامرشون در این مقطع ، در حیطه اختیارات من نیست ، با قهر و اخم و طلبکاری از دفتر رفتن بیرون ooo-000


4. فردا صبح تا ظهر ، دادگاه :)



نظرات 14 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 11:53 ب.ظ

جواب اون کامنت که گفتید اینا اومدند دوباره اختلاط کردند
اخه جاے دیگه اے نداریم برا حرف زدن فقط اینجا میتونیم حرف بزنیم منو ژیگول خان
باشه میریم جاے دیگه فقط یادتون باشه مارو بیرون کردے از وبتون اگه رفتسد معتاد شدیم یا انگل جامعه مقصر اصلے مسئله شمایید:دے


سلام
خب ژیگول چه خبرا ¿
خوبے¿
خوشے¿
روے¿
میزونے¿
برقرارے¿
چه کارا میکنے¿
بابا و مامان خوبند¿
دوقلو هاے افسانه اے چطورند¿
بابا و مامان دقلو ها خوبند¿
داداشے هم خوبه¿
سلام برسون....

الهی یکی بمیره براتون که جای دیگه ندارین

باعشه. اختلاط کنین. من برم به کارام برسم

ژیگول سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 12:09 ق.ظ

خوب همین کارارو میکنید ک الان من به جای دکی شدم....
آ اگه نمیخوایید ما بیاییم اینجا بگید تا بریم یه وب دیگه چاق سلامتی

.
.
.

شکر مسود جون خوبن همگی
سلام دارن خدمتتون
شما چطوری ؟؟
بابا , مامان ؛ آجی داداشا چطورن ؟؟


ستاد ایجاد انحراف در وبلاگ ها

ئه! وب دیگه ای هم مگه سراغ داری شما؟
اون پیرمرده خبیثه که گفت جای دیگه ای نداره که

انحراف ، کلا مقوله جالبیست

ژیگول سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 12:11 ق.ظ

هااااااااااا راسیییییی
خدا بد نده عمه
چیزی شده عایا؟؟
چرا سرتون و دستون و پاهاتون درد میکنه اما فقط سرتونو فقط دستونوو فقط پاهاتون درد میکنه


امیدوارم ازهمه لحاظ سالم باشدی همیشه
روحی+ جسمی+ فکری

خسته مه. خداروشکر همش از خستگیه.

ممنونم. شما نیز

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 07:01 ق.ظ

والا همیتو بگو ژیگول خان

یه وب بجور خبرم کن که راحت باشیم
خداروشکر مامان و بابا هم چاق و چله هستند خداروشکر
اگه هم حرص ندیمشون که دیگه خیلی خوب میشه

اص برا ادم حواس نمیمونه بانو خوبند¿خوشند¿ سلام برسون

مامور اتحایه انجمن انحراف بحث در وبلاگ ها
ژیگول خان پروانه کسب انجمن را میشه ببینم
:دے
خخخخخخخخخ

نشستین بغل همدیگه کامنت میذارین؟

چچچچچچچچچچچچ...

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 07:21 ب.ظ

دقتدون کم شده ها ساعت هاے کامنت را ببینید بعد بگید ما کنار هم نشستیم
خخخخخخخخخ
ما حسے در ارتباطیم:دے

اتفاقا دیدم و گفتم. دوتاش همزمان بودش. با کمی اختلاف

دنیا چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 03:52 ب.ظ

س ع د
ایشالا زود قصرقشنگت تموم بشه و با ارامش و دلخوشی بری توش
خیلی جالبه مردم میدونن و پر رویی میکنن
همیشه سلامت و تندرست و شاد و شنگول و پر پول باشی ع د

سلام عزیزم :*
دوباره گفتی قصر؟
مرسی دنیاجونمممم :)

آره. مردم بعضیاشون پروژه ن

خودت بیشترو بیشترو بیشتر

مینا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 10:43 ق.ظ

1. بیشتر مراقبت کن از خودت. خیلی بیشتر

2. به به. خونه ی خوشگل دوستم داره آماده میشه. انشالله که با دل خوش توش زندگی کنی

3 و 4.

1. :****

2. امیدوارم. خیلی برام دعا کن.

3. :@
4. قرار شد الکی بخندی

مینا پنج‌شنبه 18 اردیبهشت 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

راستی توو اون فاروم ثبت نام کردم ولی هنوز وقت نکردم بیام بچرخم خوب. نه عضو نبودم و ندیده بودمش تا حالا، فاروم خوب و جامعیه و خیلی به درد بخور. باران همون باران سفره خونست که دختر کوچولو داشت؟ من بیشتر توو فاروم نو عروس میچرخم. پست نمیذارم البته؛ صرفا خواننده ام طبق معمول

آخ جون. به چه اسمی اومدی؟
آره خیییلی عاااالیه :)
باران همون بارانه. یه دوقلو دختر داره.

بانو جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام سلام وسلام
اوه چقد این دوتا حرف میزننااااااااا ماشالله !!!

من از طرف شما معذرت میخوام زیتون خانم

ببخشید فقط من ی چیزی بگمو برم : :دی

اااا به به اقا مسعود.کم پیدایینا.تازگیا سایه تون سنگین شده!!!
نکنه از من میترسیدک دیگه وقتایی ک من هستم نمیاید خونه اقا سعید؟؟؟ :دی

دیگه اینکه:

همسری جونم این هفته ک من میام جور کنید ی جایی بریم.من حوصله م سر رفته.بعشم اینکه سلام ب مامانوبابا برسون .
قلقلیارو هم از طرف من ببوس :دی

دیگه کاری ندارم:

نه نه چرا چرا چرا یه کار دیگه دارم
اونم اینکه:

اینا همش خاطره میشه زیتون خانم...حرص نخورید

بزرگ میشن درست میشن :دیییی
از طرف من معذرت میخوای؟؟؟ =))
منظورت اینه که از طرف اونها از من معذرت میخوای؟؟؟ :دی

ای بابا... تو که از اونا بدتر شدی که خانومی

باعشه. حالا هی واسه من خاطره بسازید ببینم به کجا میرسید سه تفنگدار

Masʘ‿ʘd شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام سلام همگے سلام زندگــــــــــدے سلام
سلام سلام سلام

خب بریم سر وقت جواب بانو خانوم
اولا سلامون علیکم
دوما
اخه ما جاے دیگه اے نداریم برا حرف زدن برا همے اینجا باهم حرف میزنیم

سوما
نه سنگین نشده اتفاقا سبک هم شده
اخه شما ۳ روز بیشتر نیمیاید ازین ۳ روز هم ۴ شبشو مهمونید:دے
وگرنه من میام مگه میشه نیام و سر نزنم
من میام شما و ژیگول خان نیسید :دے
چهارما
قرار عمه زیتون (دوست دارم بگم عمه)
کافے شاپ دعوت کنه کارت بفرسته برامون:دے
منم یه فکراے دارم حالا شما تشریف بیارید تا ببینم میشه عملیش کنم یا نه (تیغ زدن ژیگول خان):دے

پنجما
اینا همش خاطرس هم دیالوگ منه بانو خانوم ولے اشکال نداره شما هم بگید
عمه خانوم،بانو خانوم درست میگند اینا همش خاطرس یا مثل خواهر خاطرس فرقے ندارند جفتشون خواهرند:دے

دیگه هم هیچی
چرا چرا این نحوه قتل من با آلت قتاله هنوز مشخص نشده اگه میشه منو با تانک بکشید خیلے کلاس داره

در ضمن سخن اخر با مینا خانوم
اگه خبیث نبود عمه زیتون که تایید نمیکرد چون خبیثه تاییدش کرد:دے

فعلا کافیه تا بعد خداپروین اعتصامے

بانو ، زن داداشته و خودت میدونی و داداشت و زنش.
اما اگه میناجون منو اذیت کنی خودم با آرپی جی میام سر وقتت

بانو شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

سلامممممممممم

خخخخخخخخخخخخخخخ سوتییییییییییییییییییییی روووووووووو!!!! عجب سوتی ای دادمااااا!!! البته اون شب ک اینا رو مینوشتم دورم شلوغ بود فک کنم واسه همین بوده

اقا مسعووووووووووووود!!!
اقای همسر پووووووووول نداره که!!!وگرنه من بالا کشیده بودم تا الان :دی

راستی:م موافقم...بریم بریم.کافی شاپ دوس دارم....

زیتون خانم شرمنده.من از طرف "بقیه" شما عذر میخوام:دی

:دی

:*

مینا دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 11:25 ق.ظ

دعوا نکنید. من طرفدار صلحم :دی
تازشم زیتون جون من اصلنشم خبیث نیست. اختیار تام داره که هر کدوم از کامنتامو دوست داشت تایید کنه. بله

با نام mina-sh زیتون جونم :-*
اما چیزی ننوشتم اصلا
آخی آره یادم بود دختر داشت ولی یادم نبود دو قلو هستن
فاروم خوب و جامعی ساخته
کلی به درد منِ تازه خانه دار شده میخوره

بیا خبیث. بیا تحویل بگیر

ببین دوستم ، ادمین نرگس جون و ناظر کل مهشید جونه. باران ، مدیر انجمنهاست :)
آره فرومش عالیه. من که کلی لذت میبرم همش :*

Masʘ‿ʘd دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 08:31 ب.ظ

کدوم ماست بندے میگه ماست من ترشه
نقل کار شما شده که از دوستدون تعریف میکنید
معلومه که خوبیاش را میگید
:دے
عمه زیتون (دوست دارم بگم عمــــــــــه) حالا کے بیام تحویل بگیرم این که گفتے بیام تحویل بگیرم
راسے پ رمز من چے شد من که از اول همه زنبیل گذاشته بودم:::((((

o-0
لااقل ضرب المثلای به جا و سنجیده بگو ملت بهت نخندن بابا!
فوری هم با دوست من پسرخاله نشو که میزنمت

بیخود دوست داری

زنبیل؟!!! کو؟؟؟

مینا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 01:47 ب.ظ

آها سوتی دادم پس

به هر حال فاروم خوبیه و مرسی از معرفی :-*



جالبه که زودتر از من ندیدیش و نخوندیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد