روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. کتاب جن تینچرو تموم کردم :)

(مغزتان را رام کنید با ترجمه ماندانا قهرمانلو)


2. نقاشی خونه فسقلانی امشب تموم میشه :)

سه شنبه ، نصاب کاغذ میاد :)


3. یه ایده دیگه به جای میزونیمکت ناهارخوری به ذهنم رسید که به نظرم کاربردی تر خواهد بود و سنتی تر که من بیشتر دلم میخواست یه فاز سنتی داشته باشم. حالا با این ایده جدید ، خوشحال ترم :*


4. بعضیام هستن که فکر میکنن قطب عالم وجودن!

روش من در مواجهه با این دسته از آدمها اینه: کلا و دفعتا و ناگهانی میذارمشون کنار.

اگه بخوای باهاشون کج دار و مریز ، طی کنی و هی دست دست کنی ، خیال میکنن که تو هم فهمیدی که اونها قطب عالم وجودن و میترسی که مبادا از رفتارت برنجن و به همین دلیل تو رابطه باهاشون هی ملاحظه میکنی.

نه جانم. از این خبرا نیس. عالم فقط یه قطب داره و اونم خدای مهربون بزرگه. پادشاهی فقط برازنده ذات خودشه. بقیه مون هممون از یه خاکیم. اگه بعضیامون برتر هستن به دلیل توانایی بالای روحی شونه که یکی از نشونه هاش تواضعه.

خب؟ پیشنهاد میکنم شمام اگه با این متوهمین متکبر ، روبرو شدین ییهوو کات کنین.

هم به اونها لطف کردین و هم به خودتون و هم به عالم وجود :)


5. فردا صبح تا ظهر ، دادگاه :)



نظرات 15 + ارسال نظر
آرتمیس دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 02:13 ب.ظ

قطب عالم وجودرو که خیلی خوب گفتی.راستش من هم با یکی ازاین آدمها سالها بود که درگیر بودم.متاسفانه هرگز نشد اززندگی حذفش کنم.اما ارتباطم رو کم کردم.هرچندکه چندان فایده نداشت به هرحال بعدازیکماهم که ببنمش دوباره اعلام میکند که این منم طاووس علیین شده وبی نظیر درعالم بقا.راستی این کتاب با چه محوریتی بود؟کتاب خوبی بود؟ارزش خریدوخواندن دارد؟

بعد از یک ماهم اگه دیدیش درجواب اظهار فضل کاذبش فقط لبخند بزن از نوع عاقل اندر سفیه :)

کتابش راهکارهایی بود برای آموزش رام کردن مغز و جلوگیری از تنشهای فکری و آموزشریلکسیشن و... ظاهرا خانم تینچر ، هیپنوتراپ هستن و اونطور که گفتن تا چندسال قبل خودشون زندگیمتشنجی داشتن اما عملا با این راهکارها آروم شدن و الان هم دارن بقیه رو آروم میکنن

رضا کوشمولو دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:21 ب.ظ

از ای جمله فوق العاده خوشم اومد.....

((بعضیام هستن که فکر میکنن قطب عالم وجودن!))
والا به خدا...آدم چی چی بگه..بگزریم...

نوش

آره بابا. بگذر

مینا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 06:04 ق.ظ

سلااااام بر دوست عزیزتر از جانم

آقا من مردم بدون نت و با اینترنت داغون رایتل میومدم نت. نظراتتم میخوندم ولی سرعت خیلی پایین بود با گوشی هم سخت بود نمیشد هیچ فعالیت مفیدی کرد اما عوضش سرعت نتمو افزایش دادم و به تحملش می ارزید

خب من این کتاب رو نخوندم و نشنیدم. ولی دارم لیستی از کتابهای لازم تهیه میکنم برای نمایشگاه کتاب ولی حامد میگه نمیذارم بری میگه تخفیفای نمایشگاه همش کلکه و به شلوغیش نمی ارزه و هر چی میخوای پاشو بریم شهر کتاب بخر. ولی من از بچگی علاقه ی مفرطی داشتم به نمایشگاه و الان دو ساله حامد نمیذاره برم

در مورد 2 و 3 یک عدد ادرس ایمیل بذه لطفا. یه بار نشد من یه قولی بدم و به موقغ انجامش بدم واقعا برات ناراحتم که دوستی مثل من داری

در مورد چهار هم من یه نکته اضافه کنم اونم این که یک بار در برابر افراد این جوری مقابله به مثل کن. بادشون میخوابه

در مورد 5 هم نمیدونم چرا هر وقت میگی دادگاه دلهره میگیرم

سلااااااااام به روی ماه دسته گلت :*
خدانکنه. دشمنت بمیره. من فقط دلم واست تنگ میشد. هی غر میزدم که کجایی؟
من کلا نمایشگاه دوس دارم. اما فرصتش نبوده تاحالا. هرسال به یه دلیل مزخرفی :(
حامد نمیذاره؟ نمیذاره؟؟؟ بزنش خب. محکمممم بزنش
اگه زورت نرسید خبر بده بیام با هم بزنیمش

تو عزیزمی. دوست نازنینمی. عوضش خودم از داشتنت بینهایت خوشحالم

چه بامزه. بادشون میخوابه
باعشه. یه بار با یکی از همه بدترش مقابله به مثل مینمویم. مسئولیتش با تو

الهی... دلهره نداره که
هروقت گفتم دادگاه ، الکی بخند

دنیا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:09 ق.ظ

س ع د کتاب چطور بود
راستی روشت خیلی خوبه
مریض بوده بنده خدا

آره روشم عالیه. عطاشونو کلا به لقاشون میبخشم

آرتمیس سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام.امیدوارم خوب باشین وکارهای خونه ودرسهای دخترتون عالی پیش بره.کتاب مورد بحث به نظر شما مفید فایده هست؟راستش خیلی ازکتابها با مولفین غربی رو خوندم که به نظرم اصلا راهکارهاشون باجامعه ایرانی تطبیق نداره.درضمن اینم بگم که من قالب وبلاگ بهاریتون رو بیشتر دوست داشتم.البته این فقط نظرمنه وگرنه درسلیقه شما که شکی ندارم.

سلااااام عزیزم :*
کارهای خونه با بدقولی یک آقای سرخودمعطل ، تقریبا با ده روز تاخیر درحال انجامه. درسهای دخترم هم که من بیشتر هولشو دارم تا خودش :(
درمورد کتاب باید بگم که راهکارهاش اصلا تضاد و تناقضی با فرهنگ و جامعه ما نداره و به آسونی قابل اجرا هستش :)
همش تمرینهای شخصیه.

نظرت و سلیقه ت کاملا محترمه دوستم :*
شاید دوباره به فراخور حال و روز ، عوضش کردم

نهال سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://1nahal.blogfa.com

هر چی میکشیم از دست این قطب های عالم وجوده.مثال زنده ش مادر شوهر گرامی که کلا معتقده " زمین دور من میچرخه " !
از کامنت هات خیلی خیلی ممنونم زیتون جانم.باورت نمیشه چه قدر انرژی گرفتم از دیدن کامنتت .
امیدوارم زندگی همیشه بر وفق مرادت باشه و دعا میکنم که بزرگترین تصمیمی که داری میگیری ، بهترین تصمیمی باشه که تا حالا گرفتی. تو هم دعام کن که قوی باشم و جا نزنم

بخدا نهال هرچی میکشیم از دست خودمونه.
خودمون بعضیا رو قطب میکنیم و بعضیام که از قبل قطبن ادبشون نمی کنیم. یه بار امتحان کن قدرت رو و حالشو ببر

مرسی عزیزم
چششششم دوستم

اون یکی کامنتتو درباره پست رمزی تایید نمیکنم. گفتم شاید جواب کامنتمو دادی واسه همین رمز خواستم

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:55 ب.ظ

اینجا چه خبره من که الان هنگ کردم
کے قطب بوده
سوغاتے اورده؟؟؟
برا من کاش خرس قطبے اورده باشه
حالا که قطب بوده افتابے بوده یا شب

از خبثا بعیده همینجور الکی الکی هنگ کننo-0
برو همه س ج ها رو از خودش بپرس
اون یکی کامنتت خصوصی بود؟

آیدا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 08:19 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

آخی چه خوب که خونه ات داره سرو سامون میگیره .. امروز فک کنم نصاب کاغذ اومده باشه ... این فکر قشنگتم بگو دیگه قاره چی کار کنی به ج نیمکت ؟؟؟

اوهوم :)
نه نیومد. بدقولی کردش بی ادب :@
شنبه میاد ولی فقط یک روز کارش طول میکشه :)
این یکی فکرم فعلا سکرته اما عکساشو میذارم. یه فکری واسه رمز بکن اگه عکس میخوای

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 06:26 ب.ظ

من که خبیث نیستم برا همے هنگ کردم
خخخخخخخ
منم رمــــــــــــــــــــز از الان زنبیل گذاشتما:دے

خبیث نیستی؟ انصراف دادی؟ واقعا؟ بعد هی نیای بگی خبیثیاااا... دلت تنگ نشه هاااا... زود از انصرافت انصراف بده تا پشیمون نشدی

رمز چی؟ رمز کجا؟ کو؟ کی؟

ژیگول چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:36 ب.ظ

خدایی قطبم قطب شمال
حداقل ادم میدونه سرماس و بری طرفش سوزش میاد طرفت:|

اینم ی جمله بی ربط
مدام میشکنندت... *سکوت * میکنی... هیچی نمیگویی... حتی اخم هم نمیکنی... دلت را برمیداری و آروم میری... بعدها صدایت میکنند بی معرفت!!

حرفای بودار میزنی ژیگول خان

این دومی عالی بود :)

ژیگول چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:38 ب.ظ

راسی یادم رفت بگم
من من من من من من من من من من منم
رمز موخوام خو







حالا رمز چی چی هست عایا؟

رمز چی؟ رمز کی؟ کو؟ کجا؟ چی چی؟

ژیگول چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 11:45 ب.ظ

این روزها هوا خیلی غبار آلود است
گرگ را از سگ نمی توان تشخیص داد!
هنگامی گرگ را می شناسیم
که دریده شده ایم





به به
بعضی وقتا ی چیزایی میزارم ک خودمم تو معنیش میمونم
به به

یعنی میخوای بگی این جمله های قصار مال مغز خودت بود؟؟؟!!!
ای ول بابا

آیدا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 11:04 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

ای که کشتییییی منو واسه ین رمزززززز
یه بار کامنگذاشتم برات امقاطی کرده بود رستاده نشد هر کاری کردم منم دیگه یادم رفت ..
امیلم رو برات میذارم ایمیل کن لطفا برام . مشکرم
راستی تو فیس بوک نداری ؟

ما کارمون کشت و کشتاره

باشه :)

نه. ندالم

Masʘ‿ʘd پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 05:34 ب.ظ

Oo
ژیگول خودتے نه واقعا خودتے پس اخرش همنشینے با من بعد از چند سال اثر کرد ولے مگه قرار نبود لو ندے این استعداد منو:دے

خاه!
اینا دوباره اومدن اختلاط

ژیگول جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:35 ب.ظ

من هر گونه مسایل بوداری را تکذیب نموده
و بیزاری خود را نصبت به این مسایل اعلام میدارم
:|


مغز ک گفتید چنه؟؟

نصبت؟


چیز مهمی نیس! خودتو درگیرش نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد