روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. صبح چهارشنبه ، اولین پاتوق سال جدید برگزار شد :)

درواقع اولین برای من. چون دوهفته قبلو از سرپرست فرهنگسرا ، مرخصی گرفتم که به امور خونه فسقلانی ، نظارت کنم :)

بسیاااااااار عالی بود پاتوق. بسیااااااار موثر واقع شد زیتون :)


2. عصر پنج شنبه ، آخرین جلسه از نشست کارگاهی مطالعات زنان ، در منزل یکی از دوستان تشکیل شد.

جدای از اینکه روحم از بابت معماری خونه دوستمون شاد شد (خونه شون تقریبا یه خونه باغ ویلایی بود. یه باغ کوچیک در ابعاد یه حیاط بزرگ و وسطش ساختمون خونه با شیروانی شمالی و فضایی بسیار صمیمی و دلنشین) از خود کارگاه هم خیییییییلی لذت بردم. آموزنده و مفید بود :)

آخرشم که دوستمون زحمت کشیده بود و آش کشک درست کرده بود به چه خوشمزگی :)

جای همگی سبز :)


3. دیروز ، آشپزی :) و مطالعه :* و کوزتینگ :@



نظرات 8 + ارسال نظر
ژیگول شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

با سلام و هزاران درود
میبینم ک حسابی هوش گذراندید

ما نیز خرسندیم از این بابت همی
البته نمیدانم چگونه توانستید تهنا تهنا آش بخورید

راستی دعوت کاپی شاتتونم مجبورن میپذریم

با هزاران علیک :دی
اصن یه هوشی بود که نگوووو =))
متشکریم بسی :)
به آسانی :دییییی

کدوم دعوت؟ کجا؟

ژیگول یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 10:47 ب.ظ

شافیکاپدیگه

ای بابا خودتون دعوتیدید

یادتون رفت؟

کدوم دعوت؟ کی؟ کجا؟ من دعوت شدم یا دعوت کردم؟

Masʘ‿ʘd دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

منم دعوت شدم فقط یادم نیست که کی منو دعوت کرد
خخخخخخخخخ

وقتی یادت اومد بیا

Masʘ‿ʘd دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

مهم کافے شاپه که دعوت شدم حالا طرفش کے باشه فرقے که نداره چه شما چه ژیگول خان مهم حضور من است

:خنده هاے خبیثانه:
خخخخخخخخخخخ

باشه بهش میگم :))

رضا کوشمولو دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 10:25 ب.ظ

چوووووووم...منم درست یادم نیس...ولی انگار منم دعوت کردید...

من؟ من؟؟؟ من خودم مهمونم

دنیا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:10 ق.ظ

س ع د
خداراشکر خوب بوده خوش گذشته
همیشه خوش باشی و سلامت

مرسی عزیزدلم

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 07:34 ب.ظ

نه نمیخواد بهش بگید میخوام با حضورم غافل گیرش کنم
حالا هر چند شما خبیثیدو الان بهش میگید:دے

رزا چے را من دعوت کردم با منه کسے هم بهش چپ نگاه کنه میشه یبار :دے

خاه :|

رضا کوشمولو سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 09:05 ب.ظ

راس میگه مثعود...:دی
بعدم هر کی به مسعود چپ نگا کنه من کاره ای نیسم...خودش از عهدتون بر میاد...

مطمئنی؟ :دی

آفرین. از عهده من چرا؟ من فقط بلدم راست نگاه کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد