روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. سه سری شش تایی شمع وارمر رنگی خوشبو با عطر وانیل و لیموی تازه و دارچین خریدم. عاشقشونم :***


2. امشب میرم واسه انتخاب پارچه پرده پنجره های خونه فسقلانی و سفارش دوختش :)


3. دیشب ، مامانم واقعا سوپرایز شد. موفق شدیم :))


4. دنبال فراگیری اصول فنگشوی واسه چیدمان خونه فسقلانی هستم. میخوام درست درمون باشه چیدنش :)


5. در ادامه بند چهارم پست قبلی ، دوتا پاگرد هم داره خونه فسقلانی که هنوز تصمیم نگرفتم چی توش بذارم که هم زیاد فضاگیر نباشه و هم قشنگ باشه و انرژی داشته باشه :|


6. امروز روز آخر ارائه صورت معاملات فصلی مودیان مالیاتی بود و من تازه امروز فهمیدم که در دیکشنری سازمان دارایی و مالیات ، ویزیت پزشکان و قرارداد وکالت وکلا و حق المشاوره مراکز مشاوره با کاروکسب قصاب و نجار و بقال و آرایشگر و آژانس املاک و مرکز ترک اعتیاد و .... در یک راستا قرار داره و همشون از دم ، "معامله" محسوب میشن!

ولذا با چندتا از دوستام خوردیم به ترافیک روز آخر ارائه صورت "معاملات" مون و یحتمل اگه فرصت ارائه ، تمدید نشه ، چهل درصد از مبلغ رو هم به عنوان جریمه باید بپردازیم :@@@

از این به بعد ظاهرا هر فصل باید مالیات بدیم که آقایون کم نیارن زبونم لال :|


7. همه تعرفه های تمبر دادگستری از جمله هزینه های دادرسی و تمبر مصدق و ... افزایش داشته تو سال جدید :@

تمبر برابر اصل از دویست تومن شده پونصد تومن و هنوز تمبر صد تومنی در اختیار واحد تمبر نذاشتن o-0

بنابراین عملا باید سه تا دویست تومنی بزنیم. اینم صدتومن اضافه واسه صدقه به دولت تدبــــــــــــــــیر و امید!




نظرات 4 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 06:38 ب.ظ

3 مطمئن هستم سوپرایز نشده میدونسته ققط به رو نیورده چون مادره حس مادر هم خیلی قویه
حال کادو چے بهش دادید؟؟؟

کاملا سوپرایز شد. تو که ماجرا رو نمیدونی. اصن خبر نداشت قراره ما رو تو شب نشین ببینه :)))

جوابتو میدم از کنجکاوی = ف... هلاک نشی
یه کارت هدیه
که هرچی دوست داشت باهاش بخره.

دنیا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

س ع د
شمع وارمر چیه
سورپرایز مار جونت چی بوده
خونه پادشاهیت مبارک

سلام دنیاجونم:*
شمع وارمر ازاون شمع کوچولوهاس که ارتفاع نداره. حتما دیدی اما اسمشو نمیدونستی :)
خونه پادشاهی؟ قصر؟ عجب اصطلاحاتی داری دنیا. نگو خنده م میگیره خب!

Masʘ‿ʘd دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

ادرس اون فرم را به ماهم نمیدید(

کدوم فروم؟ چرا نظر پستهای دیگه رو تو پستهای دیگه میذاری؟ از چی میترسی؟ یا از کی میترسی؟ یا از چی نگرانی؟ یا نگران کی هستی؟ :دی

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 03:56 ب.ظ

یبار دیگه میگم
من از کسی نه ترسی دارم نه واهمه ای تو دفترتون هم گفتم
فقط سری که درد نمیکنه را دستمال نمیبندند
منم دیدم اونجا گفتید لینک را پاک کردم گفتم شاید نخواید کسی بفهمه
شما خودتان چرا پاک کردی نکونه از کسی میترسید؟؟؟؟

این اسمش فقط ترس و واهمه س نه هیچ چیز دیگه.
لینک چی؟ من گفتم لینک چی رو پاک کردم؟؟؟ من نمیخوام چه کسی چه چیزی رو نفهمه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد