روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


یه عیدی با تاخیر واسه دوست جونای روشن و خاموش :دی

در یک اقدام محیر العقول ، یاد گرفتم که حجم عسکامو کم کنم :)))

یادتونه چقدر غر زدین که صفحه لود نمیشه و نمیتونین عسکا رو ببینین؟

الان اکثرشونو  با حجم کم براتون میذارم. البته دیگه توضیحاتشو نمی نویسم. خودتون یادتون میاد که هرکدوم مال چه قضیه ای هستش =))




















واسه شادی روحم دعا کنین :دییییی

فقط نفهمیدم که چیکار کنم که همشون مرتب و یک سایز بشه o-0





نظرات 12 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

چه دعاے دوست دارید براتون کنم:دے

هردعایی که واسه شادی روح خوبه :دی

بانو سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:04 ق.ظ http://storylife1372.blogfa.com/


سلام
خوب هستین؟
چقدر جالبه ک شما همه ی اتفاقاتتونو مینویسید...معلومه ک عمه ی با حوصله ای هستید

سلام به روی ماهت :*
شکر. خودت خوبی خانمی؟ :)
همشو نمی نویسم. اونهایی که قابل نوشتنه مینویسم :پی
باحوصله؟ نه بابا... اون رومو ندیدی. خدانکنه جوش بیارم =))
عمه هم دیگه نیستم :)

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 06:01 ب.ظ

خب من میخوام دعاے کنم که خواننده ها شاد بشند:دے

بانو یک روے داره که بیا و بین
میشه هسته زیتون:دے

تا اخر عمر عمه اے حرفے دیگه نشنوم:@

مسئولیت خواننده ها با من نیس :پی

بانو ایشون با شمان. جوابشون با خودت =))

نه بابا. هه! قیافه هم بلدی بگیری؟ =))

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 06:11 ب.ظ

راسے بفرمایید کاماج

نوش جونت. گردو هم داره؟ :دی

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

با اجازه مامان بله هم گردو هم بادوم‌:دے
فقط یه مشکل داره اونم کره هم زده خیلے چرب شده خودش و بابام نمیخورند):

:دی
:(

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 06:51 ق.ظ

خدا بگم چیکارتون کنه نه خودتون بگید
اخه دل سوزوندن هنره :)
خخخخخخخخخخخخخخخ

من دارم به بانو اون روے شما را میگم که روے دیگه نیست بلکه
مس و اهن و فولاده :دے
خخخخخخخخخخخخخخخخ

دل کی سوخته؟!!

اون روی من ، آلیاژی از مس و برنج و طلا و آهن و فولاد و نقره و نیکل و تمام عناصر سخت طبیعته که عمرا در تصور تو بگنجه

آی دا (چپ دست) چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 10:08 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com

زیتون جان منم میتونم رمز رو داشته باشم برای نوشته ی بالا ؟!!

آره عزیزم. میتونی داشته باشی. اما ممکنه که سئوالهای زیادی برات پیش بیاد. بهرحال... رمزو برات میذارم

Masʘ‿ʘd پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 07:32 ق.ظ

دل خواننده ها وب همسایه:دے
دل خوانندهاتون دیگه هم خواننده های خاموش و هم روشن
ولے دل من نسوخت چون توش چاے نبود
خخخخخخخخخخخ
بفرما کاماج با شیر و عسل:دے

وا؟ یعنی اینقده دلت دم راهه که با چهارتا عکس میسوزه؟ =))
پس فردا با زندگی میخوای چکار کنی؟ خاکستر میشی که :(

نوش جونت. شیر فقط با قهوه و نسکافه :)

آی دا (چپ دست) شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 11:44 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

چرا کامنت ا همشون خصوصیه دیگه .. من تصمیم میگیرم کدوم و تایید کنم که همه ببینن کدوم و تایید نکنم.. شما بفرست من تایید نمیکنم دیده نمیشه کامنتت :

آخه من سابقه یه همچین فاجعه ای رو دارم. یه بار طرف رمز یکی از پستامو تایید کرد! بعدشم گفت دستم خورده o-0

Masʘ‿ʘd شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 06:44 ب.ظ

کم دقت شدے
با دقت بخوان:دے
نوشتم من دلم اب نشده
من حال و روز خواننده وبتون را میگم
شاید یکیشون دلش خواس

منم گفتم تو وکیل وصی بقیه نباش :پی

آی دا یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 01:20 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com/

البته من خیلی حواس جمع تر و مسئولیت پذیرتراز این حرفهام که دستم بخوره و کامنتی رو تایید کنم !!!
اما خب اوکی پست خودته اختیارشم داری عزیزم :)

من بهونه نمیارم آیدا.
رودربایستی که ندارم. صدالبته که اختیار پستو دارم و اگه نمیخواستم بهت بدم خییییییییلی راحت میگفتم نمیدم و نمیشه.
یه راه مطمئن تر پیدا کن. من رمزو میذارم برات. من فکر میکردم چون خودتم بلاگ اسکای هستی حتما "تماس بامن" رو داری. اما دیدم نیس :(

دنیا سه‌شنبه 2 اردیبهشت 1393 ساعت 07:44 ب.ظ

س ع د چه قشنگه عکس ها
عکس جاده مال کجاست

س ع :*
مال مسافرت پارساله.
قبلا هم گذاشته بودمش.
تو لینک آلبوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد