روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. سخت مشغول امور خونه فسقلانی هستم :*

شاید اگه سرعت نت یاری کنه ، عکسهای بیفر و افترشو بذارم :)


2. مراجعم اومده نشسته. تو دهنش تخمه س. میگه بذارین تخمه رو بشکنم و بخورمش تا حرفام یادم بیاد o-0 :دیییی


3. یکی از موکلهام مسیج داده که یه عیدی ناقابل براتون دارم و چه موقع هستین که بیارمش؟ :)

چی میتونه باشه یعنی؟ :دیییی


4. خدایا من تو رو خییییییییلی دوست دارم و خییییییییلی روی حضورت حساب میکنم. تو برای من کاملا کافی هستی :***



نظرات 11 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 06:51 ب.ظ

1. خونه ی خودتونه یا جای دیگه؟ خیلی کیف میده دیزاین خونه. آخجون عکس بذار ایده بگیریم

2. بمیرم برات. صبر ایوب داری با این مراجعها

3. سورپرایزززز

1. همون دوطبقه 87متری تو خصوصیا نوشتمش :)
الان سرعت وایرلس افتضااااااااااااااااحه. اگه خوب شد حتما میذارم :*

2. خدانکنه عزیزمممممممم.... سریالن هرکدومشون :)))

3. آآآآآره... خیلی شرایط روحی بدی داره طفلک :(

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 09:29 ب.ظ

1همین طور بگید اون قولی که دادید را میخواید انجام ندید :خبیث:
2سریال نیستند فیلمند:دی
3یعنی چی میتونه باشه من فکر یه بسته چای کیسه باشه:دی
4برا همه کافیست

1. از کجاش بدقولی رو استخراج کردی؟؟؟oo-00
2. نه دیگه. اینا فیلمو رد کردن. نمی دونی که :@
3. فکرت غلطه :پی
4. اوهوم :)

نهال سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 10:10 ب.ظ http://1nahal.blogfa.com

سلام بانو.سال نو مبارک.تو ایام بی امکاناتی که لپتاپ نداشتیم دلمون حسابی براتون تنگ شده بود.ایام به کام

واااای سلام نهال جون. خوبی؟ چه خوب که اومدی:*
باورت میشه ظهر داشتم فکر میکردم با اسم وبلاگت سرچ بزنم و پیدات کنم؟ آخه همه آدرس وبلاگهایی که میخوندمشون دیلیت شدن. چون ویندوز عوض کردم.
قربون دل مهربونت. پسرچی چطوره؟ :*
سال خوبی داشته باشی خانووووووووم

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

پس چرا جواب کامنت من را ندادید؟؟؟o_O

وا؟ کدوم کامنت؟ oo-00

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 06:54 ب.ظ

دومی تو همین
بعد از کامنت مینا خانوم

دنیا چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 07:14 ب.ظ

خسته نباشی ع د
مبارکت باشه
با خیریت ایشالا

مرسی دنیاجونم:*
خییییییلی برام دعا کن. باشه؟؟؟

رضا کوشمولو پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام زیتون خانوم....سال نو مبارک...
خداقوتت بده...

سلااااااااام آقارضا :دی
قصد دارم تو سال نو اسمتو بدون غلط بنویسم و "چی" هم نگم =))
چطوره؟ :)
البته باید یه فکری واسه اون یکی "آقارضا" بکنم که باهم قاطی نشین :دیییییی

سال نوی خودتم مبارک.
چه خبر؟ ماجرا به کجا رسید؟

رضا کوشمولو پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 03:07 ب.ظ

هه...شما هر چی دوس داری صدا بزنید بنده رو..رضا با پسوند و پیشوند های مختلف.
به هر حال شما لطف دارید...ممنون..
خبرم ایشالا که همیشه سلامتی باشه و قدر سلامتی خودمون رو بدونیم..متاسفانه هر دوتا پام داره از کار میفته...یکی زانو،اون یکی لگن کش آورده طبق نظریه ی یکی از پزشکان...هس تا یه دکتر درست حسابی برم....
در مورد اون قضیه هم هم که بیخیالش شده بودم و اصی یادم نبود از بس مشغله فکری و کاری داشتم تا اینکه شنبه زنگیده بودن منزل از دادگاه و گفته بودن فردا صبح دادگاه داره..ساعت 8 اتاق 304 باشه...
خلاصه رفتیم اونجا،گفتن باید صبر کنید تا اون طرفتون هم بیاد...خلاصه اون شخص هم اومدشو فرستادمون اتاق 308 و آقای قاضی یه چند تا سوال پرسید و پرونده رو یه چند دقیقه ای مطالعه کرد و یه برگه بود امضا کردیم و گفت برید نتیجش ارسال میشه براتون...
حالا دیگه نمیدونم چی میشه و میخان چیکار کنند و تا کی ادامه داره...همین...

:)

هردوتا پا؟؟؟ هس تا یه دکتر برم یعنی چه؟ دیگه کی میخوای بری آخه؟؟؟ سرسری گرفتیاااا. سلامتی که شوخی بردار نیس

آی دا (چپ دست) جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 12:02 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

خونه مبارکه . من انقدر نبودم از هیچی خبر ندارم :(
عیدی رو م به ما بگو وقتی گرفتیش ..
راستی من یه سوال ازت دارم راجع ذبه یک کار قضایی ! چطوری میتونم ازت بپرسم به رصورت خصوصی ؟ البته اگر وقتش رو داری و مزاحم نیستم .. ممنون میشم ازت :)

مرسی عزیزم. کم کم در جریان میشی :)
فهمیدم چیه. اما هنوز دستم نرسیده :دی
میتونی کارتو خصوصی بنویسیش؟

آی دا (چپ دست) جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 08:18 ب.ظ http://chapdast98.blogsky.com

من آپ کردم بالاخره .. زیتون جونم :)

اووووووووووومدمممممممم

رضا کوشمولو شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

چووووووم...آخه چی چی بگم...فعلا که اصا نمیرسم...این روزها و شب ها با یه مسکن زندگی میکنم...
امتحانام شروع شده...پروژه های درس ها هم به یه طرف...همشون واقعا وقت میخان...هس تا یه موقعیت خوب پیدا شه و برم اصفهان دکتر...

یه وقت خدای نکرده روزی که رفتی بهت میگن یک ماه پیش باید می اومدی.
سلامتی بازیچه نیس. بفهم بچه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد