روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خداییش کدوم مهنسی اینقده باحاله؟؟؟

مهنس تیغی با هارتش و یه شیشه زیتون شور خونگی (دست گل مامانش بی بلا) اومد پیشم :***

مرسی کاکتوسی واسه همه چیـــــــــــــــــز :))


2. شاخص آرمان ، بد است :@


3. نگران موکلم هستم. هرچی زنگ میزنیم جواب نمیده. از شوهرش حتی قتل هم بعید نیس :"(


4. صبح تا ظهر درگیر کارهای خونه نقلی بودم :)


5. فردا ، آشپزی و مطالعه :)



نظرات 4 + ارسال نظر
آی دا (چپ دست) سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 12:45 ق.ظ http://chapdast98.blogsky.com

سلام زیتون عزیزم .
سال نو مبارک و امیدوارم امسال یکی از بهترین سال های زندگیت باشه ..
در رابطه با کامنتی که برام گذاشتی .. چرا عزیزم اتفاقا امسال قصد دارم پیاپی بنویسم و بی خیال وبلاگم نشم ..
در مورد عروسی .. من دو سال و 2 ماهه که ازدواج کردم .دیگه جدید نیست :)

سلااااااااام ستاره سهیل :)
خوبی آیداجان؟
خب... پس منتظرم مرتب آپ کنی
تا بچه دار نشی عروس هستی و جدیده

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 01:12 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

باحالی از خودته

مغسییییییییی خودت واس همون چیزا و اینکه یه ساعت من فک زدم گوش کردی
خدایی بعدش فکم درد میکرد تقریبا 4 ماه ندیدنت رو دلم سنگینی میکرد

:دیییییی

حرفات بسی جالبانه بود


4مااااااااااه شده بود؟!!! ای باباجاااااان

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

1هر مهندسی باحالی خودش را داره:دی
2 نه نت خوبه
این روزها سرعت خیلی خوبه
علتشم اینه مردم نرفتند یارانه ثبت نام کنند:دی
3_4_5 نظر دارم نمیخوام بگم:دی

1. باحالیات مال خودت :پی
2. شاخص بد است. نت خوب است.
همه مرفهین بی دردیم تا کور شود هر آنکه... :|
تو این هفته همه موکلهام اومدن کارت ملی و شناسنامه شونو گرفتن بدبختها!
3و4و5. هورررررا

رضا کوشمولو شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 12:56 ب.ظ

یعنی کجاس زیتون خانوم نیستش...؟؟؟؟؟؟؟کم پیدا شده؟؟؟؟چووووووووم.....

درگیرم آقارضا... درگیــــــــــــــر... اما درگیریش از اوناس که "پایان شب سیه سپید است" :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد