روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. سرشار از حس بهار و تازگی ، وارد 93 شدم.

خدایا مطمئنم که مثل همیشه کنارم هستی. ممنونم ازت :***


2. بیست و هفتم اسفند به یه دورهمی دوستانه در فرهنگسرای آفتاب دعوت شدم :)

همه دوستانی که با مجموعه آفتاب همکاری می کنن دعوت بودن. گفتیم و خندیدیم و آب هویج بستنی خوردیم و یه کادوی بامزه هم از رئیس مجموعه گرفتیم :)


3. بیست و هشتم اسفند واسه اولین بار شخصا ناخنهامو فرنچ کردم :)

تجربه جالب و خوبی بود :)

یه فرنچ ساده و شیک که هرکی دید پسندید و آدرس آرایشگاهو پرسید :دی


4. بیست و نهم تا غروب به استراحت و الکی ووول خوردن گذشت :پی

لازم بود. همش که نباید بدوی و هول باشی آخه :/

سال تحویل ، کنار بابا بودم :)


5. اول فروردین از صبح کله سحر تا شب ، خونه مامانم خوش گذشت :)

پست تبریکو از همونجا گذاشتم :)


6. از روز دوم تا امروز ، دوتا نرم افزار نصب نشده داشتم که نصب شد و مرورشون کردم :)

صد صفحه از کتاب "اهدای جنین و دیگر روشهای باروری کمکی در حقوق ایران" تالیف "دکتر نجات فیض الهی" رو خوندم :)

یه سی دی آموزشی امانتی داشتم که دیدم و منتظرم بقیه ش به دستم برسه که ببینم :)


7. جای مامانم خالیه... خونه مون کتابخونه س... باید یه روز برم دفتر به اوضاع گلدونها و کشوهای میز و فایلها برسم... قراره چندتا فیلم که مدتها قبل دیدم و خیییییلی دوستشون داشتم دوباره بگیرم و ببینم... دیگه فعلا همین :)



نظرات 8 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 03:37 ب.ظ

1خدایا کسی را به حال خودت وا مگذار
5الان این پست را از کجا گذاشتید؟؟:دی

1. به حال خودت یا به حال خودش؟؟؟ :)))
5. از گوشه کتابخونه. دزدکی

دنیا چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 06:44 ب.ظ

س ع د
عیدت مبارک
خداراشکر که با بابا سال تحویل بودی و با مامان روز اول عید
خداراشکر که هستی
ایشالا دخترت سربلندت کنه تو کنکور
همیشه سالم و تندرست باشید

سلام دنیا جون.
عید خودتم مبارک :***

مرسی عزیزم. برامون دعا کن :)

Shahrzad جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 04:10 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com

سال نو مبارک خانوم

ممنون دکتر مهندس جون
سال نوی خودت هم مبارک

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 12:44 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

من سال تحویلم رو بعدا با یه عکس وبم میذارم بیا و ببین :دییییی

باعشه :*

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

حالا که اینو پرسیدم اجازه میخوام که بذارم یا نه تایید نکردید بعد پست خصوصی که گفتم خصوصیه را تایید میکنید
حالا من خبیثم یا شما
من که میگم از شما درس گرفتم میگقد نه;دی

نه خصوصی میخواستم بگم بذارمش یا نه؟؟
تاییدش کنید

پاکش کردم
برو بذار. اجازه هست. بذار همه بفهمن خبیثی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 09:17 ب.ظ

د اخه یادم رفت
واقعا پاکش کردے؟؟؟؟
:چهره مظلوم:

هاهاها... خوب کردم

Masʘ‿ʘd پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 05:27 ب.ظ

یادتون نیست چی بود
اگه یادتونه بذاریدش
خواهشا

هاهاها... سکه و دیه داشت انگار

Masʘ‿ʘd شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 06:43 ب.ظ

اص ولش کن مهم نیست بعد بهترشو میذارم بدون اجازه گیرے:دے

میگما میشه شماره تلفن این دکتره را بدید تا خودم وقت بگیرم برا ایت گ.... خسته:@

ببین منو! اینجا هرچی بذاری تا من تایید نکنم علنی نمیشه

شماره رو سیو نکردم. از 118 بگیر. واقعا که! هنوز نرفتین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد