روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



عشق و لبخند و آرامش ، پیشکش اولین ساعات بهاری تون.

دوستای گلم ، عیدتون مبارک :)



نظرات 6 + ارسال نظر
رضا کوشمولو شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 01:00 ق.ظ

عیدتون مبارک زیتون خانوم....ایشالا سال خوب وخوشی رو در پیش داشته باشید..پر از موفقیت و پیروزی...

ممنونم. همچنین باشه برای خودت

Masʘ‿ʘd شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نو بر شمامبارک...

چه قشنگ: ... زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد ...

مرسی. امیدوارم که سال خیلی خوبی داشته باشی

مینا سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 10:31 ق.ظ

دوست خوب و خوشگلم عیدت مبارک:-*
از خدا می خوام که هر چی دل مهربونت میخواد بهت ببخشه
دوستت دارم :-*


رمز: ........

چیز خاصی نیست
نگران نشو
یه کم درگیری فکریه
بوووووس:-***

منم دوستت دارم عزیزمممم :***

رمزتو پاک کردم :)
همشو خوندم و نظرمو نوشتم برات. امیدوارم زودی فکرت راحت بشه

کپل خان سه‌شنبه 5 فروردین 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

عمه جان سلام علیکم
سال نو مبارک
امیدوارم در این سال جدید لبت خندون و قلبتون پر از شادی باشه....

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته کپلی خان :دی
خوبی عمه؟
منم واسه شما آرزوهای خوب دارم.

چرا اشک و بغض آخه تو این روزای بهاری؟؟؟

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 12:39 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

عیدت مبارک :دی

هنوزم عیده؟

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

من تازه اومدم به من چه :دی

به منم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد