روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. جلسات صبح به خوبی و خوشی برگزار شد :)

تو جلسه مشاوران یه لوح سپاس و یه سکه طلا (تمام نه هاااا :دی) هدیه گرفتم :)

تو جلسه فعالان محیط زیست هم کلی شوک شدم و کلی خندیدم و برگشتم :)


2. خدایا شکرت بابت بارون قشنگی که داری بی حساب ، بهمون ارزونی می کنی :**********


3. فردا عصر ، جلسه مرکز نور :)


4. جمعه ، چندتا کار کوچولوی تمیزکاری عقب افتاده و اگه کتاب خوب دستم برسه ، مطالعه :)




نظرات 7 + ارسال نظر
نهال پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://1nahal.blogfa.com

مبارک قالب زیباتون بانو جان. انشالا همیشه دلت پر از گلای بهاری باشه
و صد البته مبارک سکه تون! الان اگه تو شرکت ما بودین مجبورت میکردیم شیرینی بدی!!!

مرسی گلم
آدرس بده بفرستم برات

Masʘ‿ʘd جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 06:56 ق.ظ

1 پس چرا پخش زنده نداشت یا داشت من ندیدم:دی
یا نکنه خانوم های محترم دیگه ارایش زیاد کرده بودند حق پخش نمیشد داد:دی
سکه؟؟؟حالا(نیم،ربع،ربع ربع،....):حس کنجکاوی::دی
چرا شوکه؟؟
چرا؟؟؟؟؟
2خدایا شکرت منو که 4،3روز خونه نشین کرد نشین که خواب:(((((((
3احتمالا این جاهم جایزه میدند والا
4ااااااااااا به برکت خواهر گرامی 2هفته است تموم شده دست از سر مبارک ما برداشته:دی

1. ها؟؟؟
آره.سککککککه
یه دوسه نفر شوکه کننده رو دیدم اونجا آخه
2. چت شده دوباره؟
3. نه. اینجا شیرینی دادن
4. سر مبارکتون سلامت

کــــاکتوس صــــورتی جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

خب به سلامتی

مبارکت باشه سکه :دی (تمام نه:دی)

:*

مرسی عزیزمممم :* :)

دنیا شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

س ع د
مبارکت باشه لوح گرفتی
بابت چی لوح گرفتی

سلام عزیزممممم :***
مرسی.
لوح مهم نیس. سکه هه مهمه
بابت اینکه برای مشاورها ، کارگاه آموزشی گذاشتم و گفتم رایگانه! به رئیس اداره برخورده! میخواس با این حرکتش نشون بده که متشکره

رضا کوشمولو یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

ایشالا مبارک باشه...
ایشالا این لوح ها و تقدیر ها و موفقیت ها توی سال جدید بیشتر شه...
حالا این سکه ی اگه مزاحمه بدیدش به من تا ترتیبشو بدم...والا به خدا...تارف نکنیدا...من در خدمتم..

ممنونم :)
بسیاااااااااار ممنونم

اصن مزاحم نیس طفلک
کوچولوئه. جا نمیگیره

رضا کوشمولو یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

من هرچی فکرشو میکنم احساس میکنم سنگینه این سکه ی..هرجور صلاح میدونید...ولی خب بدیدش به من بهتره...حالا بازم اگه نخاستید،به عنوان عیدی بهم بدید...

دست بردار رزا
داری شبیه خبیث میشیاااا

Masʘ‿ʘd دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

نپیچون سکه چی بود
میدونم طلا بوده
:دی

وا؟ میدونی؟ از کجااااااااااا؟؟؟
عجب کشفی کردی =))
خودم که گفتم طلا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد