روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



سوپرایززززززززز :دی


با قالب جدید گلهای بهاری ، به استقبال بهار میرم.

باشد که شما نیز بپسندید :)



نظرات 16 + ارسال نظر
RaMi سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

به به چه بوی عیدی میاد:دی
مبارکه قالبت حس زندگی داره

بوی بهار میاد فقط :)
من امسال ، عید ندارم. سال نوی من امسال از شهریور شروع میشه :|

مرسی. موافقم. خودمم سرشار از زندگی شدم :))

دنیا چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

س ع د
چقدر قشنگه
مبارکت باشه
تا باز کردم زیتون را فکر کردم اشتبار اومدم
واقعا قشنگه ولی خودت قشنگترینی
همیشه نو باشی

سلام دنیاجونم :)
آره خیلی قشنگه :)
مرسی.
تو همیشه درست میای. کارت درسته اصن :)

خودت هم نوی نوی نووووووووو باشی همشششش :****

Masʘ‿ʘd جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 06:57 ق.ظ

من که اصلا سوپرایز نشدم
والا
فقط پنجره را بستم گفتم اینجا کجا بود دیگه من سرمو انداختم رفتم تو

کــــاکتوس صــــورتی جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 02:16 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

بیسیار عالی
مبارکه

واقعا؟ دوسش داشتی؟

مرسی:*

مهدی شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام
حالتون خوبه؟
اومدم بپرسم که چرو سایت نمیای؟
چیزی ناراحتت کرده یا از م دلخوری؟
ممنون میشم ج بدی

سلام.
شکر. شما چطوری؟
صلاح نمی دونم اینجا جواب بدم.

رضا کوشمولو شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام زیتون خانوم...پس چرا نظر من رو تایید نکردید...؟؟؟؟؟

سلام رزا. کدومشو؟؟؟!!! کامنتای تو که همیشه قابل تاییده مگر اینکه خودت بگی خصوصیه. کدومش تایید نشده؟

رضا کوشمولو یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

زیتون خانوم تاییدش نکردید.البته اونروز که وبلاگ تغییرات کرده بود با این اسم(رضا بهاری:D)) و همون ایمیل یه دونه کامنت گذاشتم..ولی تایید نشد...نمیدونم چرا...
حالا اشکال نداره..بیخیال...شایدم ارسال نشدس..چووووم...

ای بابا... رزا تو که اینجوری نبودی o-0
من هیچ کامنتی به اون اسم نگرفتم. احتمالا ثبت نشده.
همیشه اون "شایدم" رو زودتر بگو تا اینقدر ناراحت نشی :)
حالا دوباره کامنتت رو بنویسش.

رضا کوشمولو یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

آخه از منه خسته انتظار دارید اون کامنت توی ذهنم باشه...خب نیس دیگه...

آخی... هنوز خستگیت در نرفته؟

رضا کوشمولو شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 12:59 ق.ظ

نه والا...آخه خستگی من تموم بشی نیس و همراه من و زمان به دنبالم میاد...

ای بابا
میبینم روزی رو که زبل و شارژ و سرحال با لب خندون دنبال مای بی بی تو داروخونه ای

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام
بر زیتون خانوم
خوبید¿
خوشید¿
سلامتید¿
چخبرا¿
همے دیگه:دے

سلام بر خبیث
آهااااان...پس با گوشی اومدی فونتت اردوئه
خب الان یعنی باید کارمو بگم؟؟؟
نمیخوام. نمیگم. نامحرم زیاده اینجا. بعدا میگم
الان کاملا مشخصه که واهمه نداری. اومدی تو این پست کامنت گذاشتی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 06:08 ب.ظ

بعد به من میگید خبیث شما که بیشتر خبیثید من پیرمرد اوردید میگید هیچی

واقعا ترس و واهمه ای ندارم ولی ....

پیرمرد؟
ولی چی؟ واقعا ولی چی؟

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 06:19 ب.ظ

ها پیرمرد
موهام سفید شده
ریشام هم سفید داره تکو توکی:دے
من به همه محرمم بگید تا یادتون نرفته:دے
فونتم گشنگه:دے

ریش؟ ما که ندیدیم. سیبیلم که فنا شد کلا حلال زاده =))

نه به اون پاک کن نه به این اشتیاق
یادم نمیره. نمی گم. نمیخواااااااااام

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 07:46 ب.ظ

من منظورم این بود که خوندم اگه خواسید پاکش کن
الان رو اون جولون میدم چطور ببینید فقط:دے
چرا یادتون چون فکرتون تو کنکور دخترتونه:دے

ئه؟ نه بابا! پس از این به بعد هر کامنتی رو خوندی اس بده تا پاکش کنم. ها؟؟؟

فکروذکروخواب و بیداری و همه چیم فعلا کنکوره :(

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 05:39 ب.ظ


خصوصی را نباید تایید میکردید

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

باشه بتازونید دنیا انجور نمیمونه
):

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 07:12 ق.ظ

لا اقل اینا را پاک کنید
حرص میدید ادم هم میذارید تو امپاس که دیگه چیزے نگم:(

نمیخواااااااام. میخوام بمونه خاطره بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد