روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. صبح رفتم پیش همون خانمی که ابروهامو ترمیم کرده بود و خیلی راحت و خونسرد بهش گفتم از مدل ابرو خوشم نمیاد و دلم نمیخواد ابروهام مطابق سلیقه ایشون باشه و باید همین امروز مجددا اونجور که خودم میپسندم درستشون کنه :)

گفت چشم! :دی

حالا اون چیزی شد که خودم میخوام. نمیذارم دیگران برام تصمیم بگیرن :)


2. با اینکه دارم روی 1800 کالری می مونم تا وزنم ثابت باشه اما همین که یه رسپی جدید پیدا میکنم ذوق زده میشم :)

الان واسه ناهار فردا ، کاملا ذوق زده م :دیییییی


3. تا آخر سال فقط سه تا جلسه رسیدگی تو دادگاه دارم :)


4. خدایا شکرت بابت سلامتی :***

از این و اون چیزهایی درباره بیماریهای عجیب و غریب میشنوم که واقعا دردناکه :(





نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

س ع د
مبارکت باشه

مرسی عزیزم

Masʘ‿ʘd دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 06:40 ق.ظ

2ادرس بدید تا تشریف بیارم
:دی
3خسته نباشید
4 خدایا شکرت

2. نههههههههههه...میخوام با خیال راحت بخورم
3. مرسی
4. واقعاااااااااااا

Masʘ‿ʘd جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 07:04 ق.ظ

میخواستم نون براتون برایم برا همی ادرس میخواستم
:دی

آها

کــــاکتوس صــــورتی جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 02:03 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

ایشالله خدا همه ی مریضارو شفا بده

یه بیمار سرطانی قطع امیدی داریم تو فامیل
همه بیماری های مختلف اقوام و آشناها به کنار اینم هست تازه :(

امیدوارم.

آخی... چندساله س؟ :(

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

حول و حوش 60
یه دختراش کاناداست که نمیتونه بیاد دیدنش
خدا نکنه براش اتفاقی بیفته که دختر بابا چی بشه ... :(

:(

خدا شفا بده. روحیه خودشم خیلی مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد