روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. از آدمهای فضول ، متنفرم. تنفر که میگم یعنی تنفر. یعنی تنفراااا.

نمی فهمم از سرک کشیدن تو کار بقیه چه سودی عایدشون میشه؟ :@

متنفرم از آدمهای فضول :@@@


2. چه صبح خوب و دلپذیری داشتم امروز :)

خدایا شکرت :***


3. اینقده دستم سبکه :دیییی

دو نفر از موکلهام که با یه ساک لباس از زیر کتک شوهرشون ، فرار کرده بودن از خونه و میگفتن محااااااااااله برگردن ، از ادامه پرونده شون منصرف شدن و با شوهرشون آشتی کردن!!!

یه همچین دستی دارم من یعنی =))


4. مامانم یه بطری آب نارنج از شیراز برام خریده :*

تو ترکیب سس سالاد به جای آبلیمو ، فوق العاده س :)



نظرات 7 + ارسال نظر
دنیا سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

س ع د
تو همیشه سبکی مثل فرشته ها دستت هم سبکه
خداشرفضول ها را ازت دور کنه
خداراشکر صبح خوبی داشتی
همیشه صبح های خوبی داشته باشی
دد خ ز

س ع :*
واااااای خدا... یکی بیاد منو جمع کنه :)))
اگه تو نباشی کی از من تعریف کنه دنیا؟ :دییییی

آخه نمیدونی چه سئوالایی ازم میپرسن. اصن شاخ درمیارم که بابا تو چیکار داری به حریم خصوصی من؟؟؟!!!

روزگارت خوب باشه عزیزممممم

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

یکی زنگ بزنه 125 نه نه 115 نه نه نه110نه نه بابا یه زنگ بزنید یه جای این عمه خانوم ما را جمع کنه
خخخخخخخ
حالا چه سوالاتی را پرسیده؟؟؟
بگو ما بجا شما جواب میدیم:دی

اصن این دنیا که میاد قربون صدقه من میره ولو میشم. واقعا باید بیان از یه جایی جمع و جورم کنن :دییییییی

چه سئوالایی؟ ها؟ خبیث داری کنجکاوی می کنی الان؟

شهرزاد سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

1) منم!!!!!!
3) دستت رو سرمون خانوووم :)
4) اعمال می کنیم این پیشنهاد رو، مرسی بازم ازین ترکیب های خوشمزه پیدا کردی بخبر ;)

1. اوهوم
3. بلا به دور. چی شده دکتر مهندس؟ =))
4. آب نارنج اصل باشه هاااا. نه از این کارخونه ایها.
والا ترکیب خوشمزه که زیاد بلدم اما آخه سلیقه س. ممکنه از همین سسه هم خوشت نیاد

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

یه موقع نگید فضولمو نه
:دی
میخوام کمکتون کنم تو جواب دادنشون:دی

انگار عمع رو نمیشناسی هنوز.
بچه جان من وکیلم. خودم تو دفاع ، حرفه ای هستم. یه زبونم دارم چهل گز. البته دور و بریا میگن صد گز =))

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

چرا میدونم میتونید جواب بدی
ولی من تنم که به تنه شما خورده فقط خباثت سهم من شده
حالا بگید تا به صورت خباثت جواب بدم
:دی

تو اگه یه کوچولو فقط یه کوچولو به من خورده بودی ، یه فرشته پاک و معصوم میشدی ، نه این خبیثی که حالا هستی :دیییییییییییی =)))))))))))))

Masʘ‿ʘd دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 06:49 ق.ظ

هی به من میگن ادم شو ولی من هی میگن قصد دارم فرشته بمونم
پس فرشته هستم از شما خباثت را من گرفتم
راسی سوال را نگفتیا پیچوندی یادتون باشه

روتو برم بچه o-0 :دی

کــــاکتوس صــــورتی جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

فضول جماعت به خودآزاری و بیکاری بیمار است :))

منم دستم سبکه
کجان؟ میشه آدرس بدی زمینو از حضورش سبک کنم :دی

آری.آری :)

حیف دستت :) :*
خودشون محو میشن به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد