روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. حالم هنوز خوب نشده. سرفه میکنم جوری که چهارستون خونه میلرزه :|

سرم از شدت سرفه ، بنگ بنگ میکنه :/

صبح نتونستم برم ذره بین :(

هی مسیج می اومد که جات خالیه :)


الان از نشست مطالعات زنان برگشتم.

دوباره کارگاهی بود و عاااالی :)

کلی توپ بازی کردیم و خندیدیم :)))


2. فردا کلی دادخواست باید تنظیم کنم واسه صبح شنبه.

این یعنی کار هست و زندگی هست و من توانا هستم :)

خدایا شکرت :***


3. قشنگ ترین مسیجی که دیروز گرفتم این بود:

" ایستاده بمیر اما زانوزده وکالت نکن ".


بیـــــــــــــــــــــــــگ لایک.





نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

س ع د
ایشالا زود خوب بشی
خداراشکر خندیدی و لذت و بردی و هنوز امیدوار به کار هستی

سلام دنیاجونم :*
خوبی عزیزم؟
الان خییییییلی بهترم شکرخدا :)

آره واقعا جای شکر داره همه چیــــــــــــــز :)
امیدوارم خودت هم شاد و سلامت باشی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 06:45 ق.ظ

خب برید دکتر:دی
به منم مسیج دادند مه جات خالیه پاشو بیا:دی
ولی جای دیگه بودا:دی
چه بازی کردید؟؟؟

خوب شدم دیگه :پی

نوشتم که: توپ بازی :))

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 08:18 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

ای جانم خوب شدی دیگه الان ... من میدونم :دی

چه خوب توپ بازی :دی

آره خوب خــــــــــــــــــــــــوب :)


جات خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد