روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. نمیدونم سرماخوردگیه یا آلرژی؟ هرچی هست خیلی بده. سرم ، نبض داره و گلوم میسوزه و عطسه میکنم :(

این یعنی قبلش سلامت و سرحال بودم.

خدایا شکرت:***


2. کتاب برایان تریسی رو تموم کردم امروز :)


3. میخوام یه لایحه بنویسم ، اصن حالشو ندارم.

همه بدنم ضعف داره :|


4. فردا صبح زود ، دادگاه و بعدش پاتوق :)



نظرات 3 + ارسال نظر
آرتمیس بانو سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

آخ آخ.بلا بدور دوست گلم.کش مریضی سختی نبشه.توپست قبل گفتی مافینو خرابم کردی.راستی نگفته بودی دوم کتاب تریسی؟خوب بود؟حتما میگی چقدر متجسسم؟ یا به زبان خودمون فضول!

مرسی عزیزم. بلا نبینی هیچوقت :*

آخی. مافین دوست داری؟ خیلی وقت بود هوس کرده بودیم. دیگه جمعه ، عزممو جزم کردم و پختمش. جات خاااااالی :*

گفته بودم دوستم. اینجا گفته بودم:
http://zeytoone-tanha.blogsky.com/1392/11/26/post-430/
توی پستهای بعد از اونم درباره ش نوشتم.

فضول؟!!! استغفرالله... هر سئوالی داشتی بپرس بانو

دنیا چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

س ع د
ایشالا زود خوب بشی
چه جالب کتاب ورا سریع تموم کردی
چطور بود؟
مطالب کلیدیش را بنویس تا همه بهره ببرند
واقعا وبت قشنگه

س ع :*
مرسی. ایشالا :)
سریع؟ خیلی هم سریع نشداااا :دیییی
خوب بود. جالب بود. ترجمه گیرایی هم داشت.

وای نههههههههههه... اصن حالشو ندارم. همش کلیدی بود آخه

تو به من و وبم لطف داری

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 08:17 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

ایشالله که تا الان خوب شده باشی اگه نه که یه سر بیام پیشت :دییییییییییی
پیدا کن پرتقال پرتغال؟ فروش را :دی :x

الان خوبم. عااااااااالی عااااااااااالی :***
من نارنگی سبز دوز دالم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد