روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. با همکاری فرهنگسرای آفتاب ، دور اول کارگاه رایگان آموزش شرایط ضمن عقد در دو جلسه 30-11-92 و 1-12-92 از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار میشه که مدرسش زیتون خواهد بود به امید خدا :)

دور اول (دو جلسه مذکور) ویژه خانمهاست و دور دوم که زمانش متعاقبا اعلام میشه ویژه آقایان خواهد بود و ممکنه که یک کارگاه مختلط هم داشته باشیم :)


دوستان من! این یک دعوت نامه برای شماست :)

برای آگاهی از حقوق قانونی خودتون ، در این کارگاه شرکت کنید.



2.صبح تو مدرسه دخترم ، مجبور شدم حرفایی بزنم که اصلا دلم نمی خواست. اما بعدش نتیجه خوبی گرفتم. امیدوارم خیییییییلی زود و خییییییلی خوب ، این چهارماه باقی مونده هم تموم بشه :/


3. یه بارون رگباری کوتاه اومد. گردوغبارها رو شست ولی دل آسمون ، بد گرفته :(


4. خدایا من فقط از تو کمک میخوام. فقط از خودت :***



نظرات 5 + ارسال نظر
Masʘ‿ʘd دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

ای کاش ابر دل منم باز میشد
میبارید))):

بیارش با ابر دل من دوستش کن. بلکه باهم درددل کردن و باریدن :"(

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:16 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

مکانش کجاست زیتون جونم؟
میخوام به دوستان بگم
اگر بشه خودمم بیام


موقع رگبار من مسجد بودم

عزیزم
همون دفتر اصلی آفتاب. اما اگه تعداد زیاد بشه شاید بریم اونطرف که بلدی.

مراسم مامان بزرگ؟

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

باید یه سر برم تا ارامستان :((((
فقط اونجاست ابرم دلم میبارد

خدایا تنهام نذار خواهشا

برو حتما.
جای خوبیه.

خدایا شنیدی که چی گفت؟ این خبیث ما رو تنهاش نذار لطفا :)

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

بلی

:*

دنیا پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

س ع د
ایشالا با خوشی همه چیز درست بشه

مرسی دنیاجونم :*
دعا کن که زود و خوب تموم بشه :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد