روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. بعضیا تو خانواده ، زیادی و بیش از حد ، تحویل گرفته شدن. واسه همین وقتی میان تو جامعه ، همون انتظار و توقع رو دارن. زمانی که به توقعشون پاسخ داده نمیشه و جامعه به اندازه خانواده ، تحویلشون نمیگیره ، خییییلی تو ذوقشون میخوره. اونها تقصیری ندارن و بلاخره می فهمن که همه جا خونشون نیس. اما اون خانواده ها ، واقعا و عملا در حق بچه هاشون ظلم کردن. ظلمی که منجر به هدررفت انرژی و اعصاب بچه هاشون میشه :(


2. این سویئت کنار دفتر من که مرکز ثبت نام یه کمپ ترک اعتیاد شده ، یه پرسنل بسیار بی مبالات و گاهی بی تربیت داره. اصن دوستشون ندارم و امیدوارم خیلی زود از اینجا برن :@


3. فردا صبح میخوام برم مدرسه دخترم. هیچ دلم نمیخواد برم :@


4. امروز صبح تا ظهر ، کمدهای لباسو خونه تکونی کردم و کلی لباس گذاشتم که بدم بیرون :)

از کمدها و کشوهای منظم و خلوت خوشم میاد :)


5. اینقدر سرم درد میکنه که انگار یه کوه روی سرمه :|



نظرات 8 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

س ع د
چه جالب گفتی واقعا همینه اگه بچه تو خونه تربیت نشه جامعه تربیتش میکنه ولی با هزینه بیشتر
خوبه زود رفتی سر خونه تکونی عیدرا زود اوردی
ایشالا زود سرتون خوب بشه

سلام دنیاجون.
آره اونم چه هزینه گزافی... طفلک بچه که تاوان نادانی پدرمادرشو پس میده. ممکنه خیلی چیزا رو از دست بده تا متوجه فرق خونه و بیرون بشه.
مقصر خانواده س :(

حوصله خونه تکونی کلی به اون معنا که ندارم. فقط میخواستم کمدها خلوت بشه. باید میگفتم کمد تکونی :)

مرسی عزیزم

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام...روزتون بخیر...
فقط میتونم بگم خدا صبرتون بده....

سلام. شب شمام بخیر :دی

بابت کدومش؟

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

بابت همش زیتون خانوم....

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

راستی التماس دعا....

چرا؟ واسه چی؟!

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

راستی الان شبس...شبتون بخیر...اشتباه شد اون موقع...

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

به خاطر خیییییییلی چیزا....التماس دعااااااااا خییییلی خیییییلی....

ای بابا... یه چیزایی هم تو فروم مینویسی آدمو نگران میکنی خب!
چی شده؟ بنویس تایید نمی کنم.

رضا دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام. دیروز یه منطقه بکر و زیبای کوهستانی بودم برای سرکشی به مزارع پرورش ماهی قزل آلا. جاتون خالی ازشون ماهی خریدم ، اونم ماهی های سالم !!
همش به یادتون بودم ، اگه نزدیک بودید برای شماهم می گرفتم!

نوش جون خودتون و عزیزانتون.
شما بخورین انگار که ما نخوردیم :دی

مرسی از لطفتون. اگه نزدیک بودم و خبر داشتم کلللللللللی سفارش میدادم :)

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:13 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

می بینی من چقدر لوس شدم؟
بهم ظلم شده :دی

بنجنس
میزنمتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد