روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. ذره بین صبح پنج شنبه ، خوب بود :)

هروقت که مامانم میاد تو کارگاه شرکت میکنه و میشینه به حرفام گوش میده ، یه حس دوگانه دارم : خجالت و افتخار :)

مخصوصا وقتی که بعدش هی بهم میگه : خیلی جالب بود مامان ، استفاده کردم ، آفرین :)))


2. جلسه ماهانه مرکز نور ، عصر پنج شنبه با تسلط و آمادگی زیتون بر مباحث پیش رفت و ما از خودمان خرسندیم :دییییی

از بازخورد مسئول مرکز و همسرشون و آقای دکتر فهمیدم که مطالب براشون جذاب بوده. بقیه همکارهای مرکز با شگفتی و لبخند به حرفام گوش میکردن و سئوال میپرسیدن :)


یه کتاب جدید از مسئول مرکز ، امانت گرفتم به اسم : "فکرتان را عوض کنید تا زندگی تان تغییر کند". نوشته "برایان تریسی". ترجمه "مهدی قراچه داغی".

هنوز خوندنشو شروع نکردم. امیدوارم مفید باشه :)


3. از وقتی تو برنامه دکتر کرمانی بودم ، هوس یه آشیونه پر از پنیر کرده بودم اما هی خودمو کنترل میکردم :/

دیروز جاتون سبز ، پزوندم و خوردیم :)

بسیاااااار خوشمزه بود. خدایا شکرت :***


یه برنامه واسه خودم ترتیب دادم به این صورت که یک روز در ماه ، کاملا آزاد باشم و هر غذایی رو که دلم خواست بخورم :پی

کالری های اضافه روز آزادی رو در طی 29 روز بعدش به راحتی میشه سوزوند. بععععله :دیییی

شاید ماه بعد هم دوباره آشیونه بپزم از بس دیروز چسبید :)


4. دیروز کوزت بودم به غااااایت :"(


5. دیشب رفتیم نمایش "دزده و مرغ فلفلی" :دیییی

کلا دارم به کودک درون ، بها میدم :)

آقا ییهوووو وسط موزیکهای شاد قبل از شروع نمایش ، یکی از ترانه های بیژن مرتضوی پلی شد o-0

یکی نبود به عوامل صدا بگه حالا که سوتی میدین اقلا سوتی بومی بدین. مگه خودمون خواننده نداریم؟! :|



نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

س ع د
خسته نباشی
خوش بحال مادرت که دختری مثل تو داره وچقدر خوبه که بهت افتخار میکنه
خداراشکر تو جلسه نور موفق بودی کاش میشد منم میومدم
نوش جانت همیشه سالم و تندرست باشی

س ع :*
مرسی.
کاش منم یه روز به دخترم افتخار کنم. وقتی که غیر از من ، برای خودش و بقیه هم مفید باشه. اون وقت مطمئن میشم زحمتام هدر نرفته.

مرسی عزیزم

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

کاش توفیق پیدا کنم و درمورد بعضی مسائل دوباره بیام ذره بین....

آره کاش بیای.
مخصوصا شاید یه کارگاه ویژه آقایون داشته باشیم که بسیار مفیده و درباره ش فردا مینویسم. اونو حتما بیا :)

رضا کوشمولو یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

باشه...انشال....خدا قسمت کنه....اگه با کلاسای دانشگاه تداخل نداشته حتما میام...ممنون.

حتما همینجا زمانشو اعلام میکنم.

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

کلا دو نقطه دی

کلا؟ واسه هر پنج تاش یعنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد