روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


اومدم بگم ساعت دقیقا ، نه شب هستش و من در کنار چای به و خرما و کتاب هستم!

اومدم بگم هر نیتی هرچند درست باشه و هر مسیری هرچند مستقیم باشه ، ممکنه اشتباه از کار دربیاد و ممکنه به انحراف بره. بنابراین ، الان که ساعت دقیقا ، نه شب هستش ، من در کنار چای به و خرما و کتاب هستم...



نظرات 9 + ارسال نظر
زلال سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 12:12 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

بفرمایید چای

چای معمولی دوست ندارم که!
شما بفرمایین چای به و خرما...وکتاب

زلال سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 12:13 ق.ظ http://zolal2020.persianblog.ir/

خدایا خودت یاریمان کن تا نلغزیم و نلرزیم در مسیری که درست است ...

امیدوارم این دعای بامدادی ، مقبول و مستجاب باشد

RaMi چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

اومدم بگم سیلام
چی شد اومدی یهویی اینو بگی وقتی ساعت نه شب بودش و در کنار کتاب بودی و خرما و چای به؟
اسم کتابت چ بود عایا؟

به روی ماهت :)

خب میخواستم بگم که هیچ جا نیستم غیر از کنار کتاب و چای به و خرما :دی

ترجمان مهندسی مهریه در شعاع جامعه و خانواده از دکتر مرتضی بهشتی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

خدا بیامرزه برنامه ریزی وبلاگاراوکه بهش وقت بدید چه ساعتی بیاد بالا
وگرنه ساعت 9 این تاریخ با چای من فکر کنم جای دیگه بودید و یک جمله میگفتید
جمله هم بگم:دی
:خبیث:

خدا شفات بده :|
من احمق نیستم که روی اشتباه نسل قبلی ، پافشاری کنم.
دقیقا جلوی مانیتور و کنار خرما و کتاب و چای به بودم.

RaMi چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

الان متوجه شدندیم ک چرا و از چه! موتوشکریم بسی
کتابه اصن اسمش وحشت انگیزه! خدا صبرت بده
این بچمون گونا داره ی چی میگه دعباش نکن

:دی

نه بابا. نترس. قشنگه :)

باید بزرگ بشه

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

حالا چرا داغ میکنی

کودک درون هیچ موقع بزرگ نمیشه

یه بار دلیل داغ کردنمو بهت گفتم. یادته؟
اون روز که تو تریا هرچی دلت خواست گفتی!
گفتم با اصول حیثیتی کسی شوخی نکن.
کودک درونت علاوه بر خباثت ، آلزایمر هم داره؟

دنیا پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

س ع د
نووووووووووووووووووووووووووش جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانت

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

شهرزاد جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

حتی همین "دقیقا نه" بودن ساعت هم میتونسته اشتباه بوده باشه، چون قاعدتا کلمات تا به ذهن شما بیان و تایپ بشن چند دقیقه رو لااقل طول کشیده!!!
تو همه چیزای این دنیا چنین عدم قطعیتی وجود داره :(

وقتی تایپو شروع کردم دقیقا نه بود. در لحظه ای که مینوشتم قطعیت وجود داشت.
اما در کل درست میگی

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

من اون موقع داشتم حرص میخوردم میگفتم ای چرت و پرتا رو به ای بچه نگید :دی

بچه نامعلوم
چرت و پرت نامشخص

جفتش نوددرصد واضحه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد