روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. عطر جدیدمو خعلی دوست میدارم :*


2. امروز داشتم بازیهای المپیک زمستانه رو نگاه میکردم. چه کوهستانی... چه برفی... چه ابهتی... لذت بردم از اونهمه تصویر زیبا... اصن سردم شده بود :دییییی


3. تصمیم گرفتم هرماه که واسه جلسه مرکز نور ، دعوت میشم از مسئول مرکز ، یه کتاب امانت بگیرم و تا ماه بعد بخونمش :)


4. خب... یکی از خواننده های این وب که خودشو "هاهاها" معرفی کرده! ، یه کامنت واسه من گذاشته که حاوی نام من و فامیلم و نام پدرم و شماره پروانه وکالتم و آدرس دفترم و شماره موبایلم و ... هستش :دیییی

بعدش هم پیروزمندانه نوشته : هاهاها پیدات کردم o-0


عزیزدل برادر! عجب شق القمری کردی. اسفند بریزم رو آتیش؟

اون چندنفری که خواننده ثابت وبلاگ من هستن ، چه خاموش و چه روشن ، همشون منو میشناسن. یا از طریق سایت بومی یا از طریق کارگاههای فرهنگسرای آفتاب یا از طریق کارگروه زنان.

بعلاوه اینکه کارت ویزیت من ، سالهاست با همین مشخصات ، چاپ و توزیع شده و میشه :)

الان مثلا مشخصات منو از سایت کانون وکلا کپی پیست کردی تو وبلاگم که چی؟!!!

تازه محض اطلاعت ، من خودم مختصرا مشخصاتمو اون بالای وب ، نوشتم. دیدیش؟ چشماتو باز کن قشنگ. دیدی؟ نه؟!!!

ای بابا... اون آدرس جدید m-h1516esf ، اسم و فامیل و شماره پروانه وکالت و حوزه کانون رو مشخص کرده. لازم نبود اونقــــــــــــــــــــــــــــــدر بگردی که وقتی پیدام کردی اینجوری ذوق کنی که =)) طفلک :دییییی


5. امروز مشاور تغذیه مطب دکتر کرمانی زنگ زده بهم ، میگه خوبی؟ مشکلی نداری؟ گفتم: میترسم با این روزی 1800 تا بترکم :دیییی

خنده ش گرفته بود. گفت : نترس. نوش جانت :))



نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

س ع د
عطر خود شادی افرینه مبارکت باشه
کاش از مرکز نور برا منم کتاب میگرفتی تو جلستون که راهم ندادین
اون نابغه کی بود ه که مشخصات شمارا تو این عصر حجر پیدا کرده به نظر من نزارین امریکایها بدزدنش
خداراشکر تو برنامه دکتر کرمانی پیروز شدی
دد

س ع :*
مرسی.
نه همه عطرها البته.
بعضی هاشون سردرد آفرینه :دی

تو که خودت صاحب کتابی :دی
صاحب نظری. صاحب ایده ای. دانشمندی اصن. یه دونه باشی :)

والا منم تو همین نابغه بودنش موندم. آدم به این هوش و زکاوت کم نظیره :دی

منم دد. اووووووه... نمیدونی چقــــــــــدر زیااااااااد

Masʘ‿ʘd یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

1من که اط عطر خوشم نمیاد تو عطر بد پسندم
مبارکت باشه
2همی بغلمونه روسیه است بریم:دی
3بیا و پس نده بهش خبیث باش:دی
4
خواننده (هاهاهاها) الان بابت این کارت باید برم گینس بهترین پیدا کردن مشخصات را مردم را برات ثبت کنم اسمتو ببرم تو کتاب گینس(هاهاهاها)
ادم انقدر بیکار میومدی پیش خودم همچین مشخصات بهت میدادم که دیگه زحمت نکشی:دی
5 اگه با من بخوری نمیترکی چون با ارامش میخورید:دی

1. خب کاری نداره. خوب پسند بشو تا خوشت بیاد :دی
مرسی :)
2. کشور برادر :دی
حالا کار دارم. بعدا میریم :دی
3. خباثت فقط برازنده خودته =))
4. هاهاهاها نه. هاهاها :دی
واقعا راست گفتی. راست کار گینسه :دی
5. چون با آرامش میخورم نمی ترکم یا چون تو همشو میخوری؟ :دیییییی

نهال یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.1nahal.blogfa.com

سلام زیتون خانم همشهری!
اون جناب هاهاها احتمالا به نطر خودش شق القمر کرده که اینطور پیروزمندانه اومده نوشته.نمیدونم چرا این روزهای دنیای مجازی هی داره ادمو نا امید میکنه با این آدماش. نمونه ش همین هاهاهای شما!

سلام نهال جون.
خوبی؟
پسرچی خوبه؟:***

واقعا همینطوره. اصنم هاهاهای من نیس. هاهاهای مامانشه :دییییی

salvatore di vita یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://nouvo-cinema-paradiso.blogsky.com

مگه گم شده بودی؟

همینو بگو :دی
زنده ای شما؟ o-0
شاید کدوم شنبه بیایی ، شاید؟ =))

رضا کوشمولو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

هههههههههه..خدا صبرتون بده....خدا یه عقلی هم به اون هاهاها بده...

مبارک عطرتون باشه....ایشالا تموم نشه..

کم کم باید یه مشاوره تغذیه هم بیام پیش شما بلکه واسه عید امسال یخته چی لاغر شم بتونم تکون بخورم....

امیدوارم...امیدوارم...

مرسی. تموم که میشه. دوباره میخرمش. پرفکته

آره بیا. اما چاق نیستی که آخه. همون بروکلی رو ادامه بده

بهتری؟

Masʘ‿ʘd دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

1من فقط یک عطر میپسندم که همه جا نمیزنم چون 2سال یبار به دستم میرسه و خیلی کمه
2خب میشه 4 سال دیگه:دی
برا چهار سال دیگه برنامه ریزی کنید تا بریم:دی
3اس به من میاد خبیث باشم من که مظلووومم و دیوار کوتاه و گردن شکسته هستم:)
4ثبت رکورد مبارکت باشه
5 من معدم مثل گنجیشکه :دی
نه چون کنارتون هستم با ارامش میخورید:دی

1. ایششششش... قرتی... خب بگو هرسال بفرسته :دییییی
2. طوری نیس. عجله ندارم. خدا عمر بده میریم :)
3. نه. بهت نمیاد. من همینطوری بی هوا از دهنم پرید =))
(به تو نیاد ، به کی میاد پس؟!!!)
4. مبارک من؟ چرا؟ مبارک "هاهاها" باشه. مشهور شد از برکت وجود من :دییییی
5. اتفاقا یه جور دیگه به نظر میاد
تو که باشی آدم ترس مرگ میشه که

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

منم کلون جدیدم رو
دادا برام خریده 3>
البته پولشو گرفت :)))

هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
من چند باری هم بوست کردم و بغلت کردم
اینو میخوای چیکار کنی؟ =))))))))))))))))))

دستش درد نکنه دادا
طوری نی

هاهاها! دیدی کاکتوس جلوتره؟ =))

salvatore di vita دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 07:02 ب.ظ http://nouvo-cinema-paradiso.blogsky.com

من هی میگم یه کاری میخواستم انجام یدم.:دی
واقعا ببخشید
چقدر من گیجم
ایشالا چهارشنبه خدمت میرسم

=))
شاید کدام چهارشنبه اما؟ :دییییییی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

الان اشکش درمیاد و هی پا به زمین میزنه و به من حسودی میکنه =))))))

بعید نیس والا.
کوچولوی بیچاره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد