روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1.  دومین جلسه نشست مطالعات زنان که عصر پنج شنبه بود ، خیلی بهتر و مفیدتر از جلسه اولش برگزار شد چون به شیوه کارگاهی انجام شد و من این مدلو خیلی دوست دارم :)


2. دیروز و دیشب ، یه دغدغه خیلی تلخ و بزرگ داشتم که همه اعصابمو گرفته بود. با اینحال چون قصد کرده بودم مطالعه کنم ، حواسمو دادم به کتاب.

"انسان در جستجوی معنی" رو تموم کردم و نت برداری کردم ازش :)

کتاب بسیار عالی و آموزنده ایه. خیلی نکته های قشنگی ازش یاد گرفتم.

ریشه دوتا از مشکلات خودمو به کمک این کتاب کشف کردم و حتما سعی میکنم که رفعش کنم :)

یک تکنیک عالی هم ازش یاد گرفتم که البته راحت نیس و احتیاج به تمرین داره اما حتما با تکرارش میتونم عملیش کنم :)

باید موقع پس دادن کتاب ، از استاد مشاور مسئول مرکز نور ، تشکر ویــــــــــــژه کنم :)


3. دیشب ، شب بسیـــــــــااااااااااااااار طولانی و زمختی بود :(((

اما به صبح دلنشینی ، ختم شد :)))


4. بلاخره برف تموم شد و آفتاب دراومد اما سرده هنوز :|


5. خدایا منو تنها نمیذاری. مگه نه؟؟؟ :***



نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

س ع د خوبی؟
میشه تکنیکهای کتاب را برام بگی؟
خداراشکر که پایان شب سیه سپید است
همیشه شادوسلامت باشید

س ع :*
اووووووووووه... خیلی مفصله. باید کاملا برات توضیح بدم. حالشو داری؟

در صورتی پایان شب سیه ، سپید است که دل به خدا بسپارم و باورمو حفظ کنم وگرنه همون آش و همون کاسه :(((

خودت بیشتر :)

yekmard شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

کتاب خوبی است از معدود کتابهایی است که دوست دارم یک موردش این است
زن حتما باید یک مرد و پشتیبان داشته باشد

انوش تویی؟ خودتی. مگه نه؟
زن حتما باید یک مرد و پشتیبان داشته باشد.... قال انوش

حالا باشی یا نباشی مهم نیس. ولی از کجا به این "باید" خنده دار و این "حتما" بی اساس رسیدی؟
اونوقت منظورت از اینکه اینو به من میگی چیه؟
انوقت حالا به نظرت چیکار کنم؟
بعدش اونوقت یعنی چی میشه؟
:|

آرتمیس بانو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

خیلی وقت پیش این کتاب رو خوندم وتقریبا فراموشش کرده بودم.فکرمیکنم که بد نیست دوباره ازکتابخونم پیداش کنم ومطالعه اش کنم.البته خوشحال میشم اگه فرصت داشتی هرچند کوتاه ازنظرت درمورد کتاب بی بهرمون نذاری.

به دوباره خوندنش می ارزه :)

من فکر میکردم نظرمو تو همین بند ، درباره ش گفتم که!
نگفتم؟ ای بابا... :)

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

من مونده بودم اینقدر برف میاد
این ا.ن تا وقتی رئیس جمهور بود همه چی رو بهم ریخته بود
الان یکی دیگه به نوعی دیگه :)))
ولی خب برف داریم حداقل :))

مچکریم واقعا ازش. حداقل برف داریم =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد