روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز پاتوق نداشتیم. در واقع بخاطر سردی هوا ، کسی از زیر پتو در نیومده بود :دی

من یه مشاوره داشتم. مث همیشه تلخ :(

صحبت کردیم و برگشتم.


2. تو هوای سرد فقط آش و شوربا میچسبه. دیشب هوس آش رشته کرده بودم. امروز حوصله شو نداشتم. به جاش یه ترخینه درست کردم توووووووووووپ. جاتون سبز :)


3. فردا صبح ، آرایشگاه :)

فردا عصر ، دومین جلسه از نشست مطالعات زنان :)


4. جمعه ، یکسره مطالعه :)


5. دوباره داره برف میاد :*** :)))






نظرات 6 + ارسال نظر
سکوت چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 06:05 ب.ظ

ترخینه چیه عمه؟ :پی

ترخینه همانا آشی است بسیاااااااااااار خوشمزه که بیس آن بلغور گندم و دوغ میباشد :)

شهرزاد چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 08:57 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

عوضش ما امروز آش رشته داشتیم جات خالی :)
خوش به حالت عزم می کنی مطالعه کنی، انجامش میدی، من نمیدونم این روزا چرا اینقدر بی اراده شدم!

جای تو هم پیش ما خالی عزیزم :*
ترخینه دوست داری؟؟؟ :)

اصن اراده من دومی نداره. زبونزده :)))

سکوت چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

من این پستو همین الان رویت کردم
اون وقت کی (چه موقع)اومدم کامنت گذاشتم خدا میدونه

اونی که به اسم من کامنت گذاشتی
بپا گیرت نیارم .چون شوخی خوبی نبود.

اونی که به اسم من کامنت گذاشتی مگه گیرت نیارم

به خودت فشار نیار اخوی...

yekmard پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 01:07 ق.ظ

اندرتعجب جنابان چاق هستم که اندر احوالات شکم کوچکترین سستی ندارند

جنابان چاق لطفا بیاین ببینین این "مرررررررررررررد" چکارتون داره :دییییی
ما که شکرخدا همش 55 کیلوییم =))
ای "مررررررررررد" خیلی تعجب نکن ، یهو حالت بد اندر بد میشه ، میری اندر دپرس. اوکی؟؟؟

آرتمیس بانو شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

ترحخینه نوش جونت.اما قبول کن که آش رشته بهتره.دوست نازنین وهرازگاه شاکیم چرامن همیشه برمیگردم وجواب پستها رومیخونم.

هرکدومش مزه خودشو داره اما وقتی حوصله دنگ و فنگ آش رشته رو نداشته باشی اونوقت ترخینه فوری تر و سریع تره. مگه نه؟ بگو آره :)

د نمیخونی دیگه دوست جونم :دی
چون من هنوز منتظر معنی اسمت هستم o-0

آرتمیس بانو یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

د میخونم دوست فهیم ونازنینم.من بخاطرجواب شما یک روزتموم کارهام رورها کردم وهی تایپ کردم وهی تایپ کردم واون رو دروبلاگم گذاشتم.

الهی... مرسی عزیزدلم... اما چند روزه که وبلاگهای بلاگفا واسه من باز نمیشه. هرروز چک میکنم و به محض خوندنش کامنت میذارم برات. بازم مرسی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد