روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز صبح تا ظهر ، مطالعه :)


2. هوا بس ناجوانمردانه سرد است...


3. فردا صبح تا ظهر ، پاتوق و مشاوره :)


4. بعضی پدر مادرا که میان مشاوره برای مشکلات بچه هاشون ، بهتره برن بمیرن :@


5. دلم یه کاسه آش رشته پر از کشک و پیاز داغ میخواد :)))


6. قانون مجازات جدید ، وااااااااقعا مبهمه. اعصابمو خط خطی میکنه اصن :@@@



نظرات 6 + ارسال نظر
سکوت سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

همین الان همسایه یه کاسه اورد بسیار خوشمزه .جاتون خالی

نوووووووووووش جان

ژیگول سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

من اومدم خوش اومدم

با سلام
1: وری نایس
2:هواییست بس دلپذیر:|
4: خدا هیچ بچه ایی رو بی پدر مادر نکنه:(
5: می تو :دی

خاب در راستای اطلاع رسانی دوست عزیزمون م. ش
میخواستم ببینم این سکوت کیست عایا؟؟
عایا منم ؟؟
عایا من نیستم ؟
د آخه فک کنم خودتون در جریان هستید ک پس اون نام زیبای جگ... ک به نا حق ازم ستاندنش شدم سکوتو تو فضای مجازی خیلی از دوستان منو با نان سکوت میشناسند خلاصه اومدم بگم سکوت کیستی ک از نام من جعل میکنی و از لفظ عمه ایی ک فقط من میگفتم استفاده میکنی؟؟

خوش اومــــــــــــدی :دیییی

وعلیکم :)
1. اصن عااااااالی.
2. بس سرد و سرررررررد :/
4. بعضی پدرمادرا بودونبودشون علی السویه س :(
5. :دی

ای سیاهی ، ای سکوت ، کیستی؟
آیا م.ل نیستی؟ با آن وزن و آن قد؟؟؟ =))

ولش کن ژیگول. فک کرده زرنگه! :دییییییییییییی

ژیگول سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

هاین راسی
یادم رفت بگم
من کلا این سکوته رو تکذیب میکنم همی

باعشه :)

دنیا چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 07:50 ق.ظ

س ع د
خوبی؟
خوش بگذره وشادباشی

سلام دنیاجون:*
خودت خوبی؟
تو بیشتر :)

سکوت پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

س......د عزیزم .من خیلی اتفاقی یروز تصمیم گرفتم که تو وبلاگ عمه خانوم با اسم سکوت کامنت بذارم .و اصلا هم خبر نداشتم که شما با این نام مشهورین
پس بگو عمه خانوم یه چیزایی درمورد همسرو اینا به من میگفت تو را میگفته:)

به هر حالا داداش اگه دوست نداری ما نام رو تغییر میدیم .
پس بگو اون سکوتیم که اون پست جدید رو کامنت گذاشته بود تو بودی .
یهو دیدم جام کردم گفتم خدایا من کی اومدم کامنت گذاشتم خبر ندارم

خلاصه من اون رو تهدید کردم و هنوز این کامنتو ندیده بودم

o-0
:دی
=))

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

4- =))))))))))))

راستی اون قانون رو میدونستم فقط نمیدونسم 30 به بالاست :دی

4. خنده دردناک البته :(

اوهوم. سی بالا :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد