روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. ذره بین صبح پنج شنبه ، خوب بود به این لحاظ که چند تا یادداشت از طرف مستمعین رسید دستمون که نوشته بودن وقت زیتون رو بیشتر کنین و جواب حرفاشو منطقی و اصولی بدین :)))

آخه یه مهمون کارشناس دعوت شده بود که هرچی من میگفتم و هر حرفی میزدم ، لای یه کتاب که با خودش آورده بود رو باز میکرد و یه پاراگرافشو روخونی میکردooo-000



2. جلسه مرکز نور عصر پنج شنبه ، به دلم ننشست. یه موضوع خییییییییلی عاااااااالی به دلیل ضعف کلام ارائه دهنده ، کلا حیف شد :(

جای آقای دکترمون هم خیلی خالی بود.


3. حسن ذره بین و جلسه نور این بود که تو یکیش یه کتاب بهم کادو دادن و تو یکیش یه کتاب بهم امانت دادن :)


4. دیروز خونه مامانم از بس سر دوتا چیز الکی ، خندیدیم دل درد شدیم =))


5. فقط دوکیلوی دیگر از اضافه وزن ، باقیست :دییییی


6. چه برف قشششششنگی داره میاد. مرسی خداجونم :**********


7. فردا تولد محمد امین و جعفر صادق (علیهم السلام) هستش.

اگه درستکار و راستگو و خوش اخلاق و پاکیزه و جویای علم مستند هستین یا حداقل راکد نموندین و تلاش میکنین که به این مراتب دست پیدا کنین ، عید فردا مبارکتون باشه و خیلی بهتون خوش بگذره :)





نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا شنبه 28 دی 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

س ع د خوبی
کاش منم میتونستم تو مرکز نور بیام
چی میگن اونجا؟
راستی چه کتابی هدیه گرفتی و جه کتابی امانت خوندیشون؟
دد خ ز

سلام عزیزم:*
تو مرکز یه جلسه تخصصی روانشناسی و روانپزشکیه که ماهانه س.
متاسفم که نمیتونم دعوتت کنم اونجا چون غیر از من همه روانشناس ارشد هستن و منم چون با مرکزشون کار میکنم دعوت میشم.

کتاب هدیه: شخصیت و حقوق زن در اسلام.
کتاب امانت: انسان در جستجوی معنی.

هنوز نخوندم چون فرصت نشده.
منم د د :***

Masʘ‿ʘd شنبه 28 دی 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

1الی6.:|
اللهم صل علی محمد وال محمد
منم این روز پر برکت را به شما و تمام مسلمانان جهان تبریک عرض میکنم
تولد خواننده همشریمون هم تبریک میگم

1تا6: خودتو راحت کردی دیگه. پکیجی نظر دادی رفت پی کارش

حالا من تمام مسلمانان جهانو از کجا گیر بیارم تبریکتو ابلاغ کنم بهش؟

ای بابا... چرا تولدش یادم نبود؟ تاپیک نمیزنی براش؟ فامیلم فامیلهای قدیم =))

Masʘ‿ʘd شنبه 28 دی 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

نظرم نمیاد خو چیکار کنم:(((((
چرا زدم خصوصی دادم مثل همیشه

نظر نده خب! چه کاریه آخه 1تا6 فلان آیکون؟
اینجوری آدم فکر میکنه اجباری میای :پی

چراندیدم؟ o-0

رضا کوشمولو دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

چووووووووووووم....چینه،چفتک،چکش....

چی؟ حقیقتا متوجه نشدم :دییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد