روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. پاتوق صبح خوب بود. آخرشم منو ترور میکنن. بی زیتون میشین :دیییی

دوست گلم ، خانم مسافر عزیزم ، میدونم اینجا رو میخونین. جاتون خییییییلی خالیه. برای سلامتی تون دعا میکنم :***


2. فردا صبح ، ذره بین :)

دعوت ویژه از همه همشهری های خوبم :)


3. فردا عصر ، جلسه ماهیانه مرکز نور :)


4. دیروز ظهر تا شب ، دخترم با دوتا از دوستاش رفت به یه سفر درون استانی!

مثلا خستگی امتحانها رو در کنن :دیییی

قبل از اینکه بره بهش گفتم هر نیم ساعت زنگت میزنم. اگه جواب ندی دیوونه میشم از نگرانی. طفلک گفت باشه!

وقتی رفت ، با خودم گفتم اگه سال بعد خواست بره دانشگاه از صبح تا شب ، هر نیم ساعت زنگش بزنم؟

واسه همین تو کل اون چند ساعت فقط یه مسیج دادم و دوبار زنگ زدم اما هر دقیقه ، آشوب بودم تا شب که برگشت :"(

اینقدر بهش خوش گذشته بود و خندیده بود که حتی موقع تعریف کردن هم از خنده ریسه میرفت :))) :***


5. جمعه میریم خونه مامانم :))

از اول امتحانها نرفتیم. دلم براش تنگیده. دل اون بیشتر :*






نظرات 3 + ارسال نظر
رضا کوشمولو جمعه 27 دی 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

ترور چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم همینجوری نوشتم. نمیشناسمش. کیه؟ چیه؟ :دییییییییی

Masʘ‿ʘd شنبه 28 دی 1392 ساعت 06:37 ب.ظ

هرچند شما ما رو دوست ندارید ولی کسی حق نداره ترورتون کنه بیجا میکنند

آخ جون. یعنی میخوای بگی نمیذاری؟ منظورت اینه که سپر بلا میشی؟ :دییییییییییییی
نه تو جوونی. بیخیال. خودم از پسش بر میام :دیییییی

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

بیشترین چیزی که خوشحالم میکنه از خیلی وقت پیش اینه که با الهام و مجید و نوشین باشم
مخصوصا اگه با الهام برم خرید که دیگه هیچی و یه نفر دیگه هم باشه تو گردش کلا
اونوقت هیچی نمیتونه خوشحالی رو ازم بگیره :دی

الهامو که نمیشناسم اما با شیرینی و فندق حتما خوش میگذره :)

ایشالا هیچوقت ، هیچکس و هیچ چیز خوشحالیاتو به هم نریزه :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد