روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. خاک بر سر اون زن بی عقلی که دل به یه مرد متاهل می بنده به این امید که اون مرد ، عاشقش باشه و بهش وفادار بمونه. مردی که به زن خودش وفادار نبوده ، به هیچ زن دیگری هم تعهدی نداره :/

کاش زنهای ساده دل ، اینو می فهمیدن :(


2. یه استرس بزرگ دارم که آخر همین ماه تکلیفش معلوم میشه. خدا کمک کنه که به خیر بگذره :|


3. خییییییییییلی خسته م :(


4. فردا صبح ، پاتوق :)


5. از همه خانمهای نازنین و دخترهای گل همشهریم که آدرس فرهنگسرای "آفتاب" رو دارن ، دعوت میکنم که صبح پنج شنبه 26-10-92 تشریف بیارن کارگاه "ذره بین".

حتما براتون آموزنده و مفید خواهد بود :***

آقایون هم اگه بیان خوشحال میشیم :)




نظرات 10 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

کلا همه اینا دشمن همجنس خودشون و خراب کننده ی خودشونند!!

:"(((

چه خبر؟ ما منتظر کاکتوسی هستیمااااااا

رضا کوشمولو سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

خدایا خودت یه عقل و هوشی به این آدما بده......

خدایا ببین این طفلک سانحه دیده ما ، چی میگه :دییییی

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 11:03 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

هیچی
من نیستم :دی
حوصله اشو ندارم :دی

به من چه که حوصله شو نداری. ما منتظر کاکتوسی هستیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

دنیا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:19 ق.ظ

س ع د دعا میکنم استرست تموم بشه وهمه چیز ختم بخیر بشه

مرسی دنیا :*
اما میدونی استرسم چیه؟ :(

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

خب بیایم اینجا اونجا اعتبارے بهش نیست نه به کنجکاوا نه به شانس ما

داماد بے معرف هم من خیلے خیلے کم رویتش میکنم هم میریم کار ( که داماد کارش تا ساعت8 شبه منم تا هر موقع که خواسم:دے) هم مجردے گفتند و متهلے گفتند
از دستش دلخور نباشید

:دی

دلخورم در حد هلو =))

خوششون باشه

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 07:36 ب.ظ

حالا رمز چے هست؟؟؟؟؟

رمز چی؟ رمز کی؟ رمز کجا؟

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 07:57 ب.ظ

راسے هلو حیف نیست کیوے بهتره نه

کیوی هم دوست دارم. ولی باید سفت و ترش باشه

Masʘ‿ʘd پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 05:16 ب.ظ

که رمز چے،کے،کجا عاره

رمز گاوصندوق بانک:دے
رمز سیستم شیرینی فروشه:دے
رمز گوشے اقا رضا:دے
خخخخخخخخخخخخ

اونا رو ندارم. فقط رمز پست خودمو دارم که نمیخوای =))

Masʘ‿ʘd شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

من منظورم تو کامنت دومے رمز پست خودتون بود
که پیچوندید:دے
که اگه دوست ندارید ندید

باشه :|

Masʘ‿ʘd یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 06:32 ق.ظ

خب نتیجه از این که خونم حلال شده همجا
من میخواستم این هفته یه سری بزنم به دفتر و احوال پرسے کنم حالا با این اوضاع باید یه بادیگارد بجورم بعد خدمت برسم:دے
شما خودتون کسے سراغ ندارید بادیگارد من بشه البته من هرکسے را قبول نمیکنم گفته باشم

من شرمنده هیچکس نمیشم. خودت یکی رو پیدا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد