روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. دیروز ، بیستم دی ماه ، سالگرد ترور ناجوانمردانه "امیرکبیر" عزیز ایران بود :(


2. چرا پنج شنبه شب ، ترافیک اینقدر عجیب غریب بود؟؟؟ o-0

دوتا قرارمو تو دفتر کنسل کردم. شرمنده شدم و خجالت کشیدم. زنگشون زدم و گفتم تو ترافیک گیر کردم. اصن یه وضع فجیعی بود o-0


3. دیروز صبح تا ظهر ، تعمیرکار تو خونه بود... :@@@

بعدش تا عصر ، مطالعه کردم :)))

قرار بود که غروب بریم خرید. گاری کوچولو روشن نشد. انگار باطریش ایراد داره طفلک :(

تو هوای سرد غروب دلگیر جمعه ، پیاده رفتم خرید :|

امروزم با آژانس اومدم. تا گارانتی باطری تموم نشده باید فکری کنم :/


4. دوشنبه ، آخرین امتحان دخترمه :)))


5. چچچچقققققدررررر ، برف زیبااااااااااااااااست :***



نظرات 7 + ارسال نظر
دنیا شنبه 21 دی 1392 ساعت 07:12 ب.ظ

س ع د
برف زیباتریت و بهترین نعمت خدا ست برا بنده های خوبش که تو یکی از همونایی

سلام دنیاجونم :*

خوبی خدا اینه که برف و بقیه نعمتهاشو رو سر همه بنده هاش از خوب و بد میباره و مث ما آدمها ، ممیزی نمی کنه :)
خودت خوبی ع د :***

رضا کوشمولو یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

چوم چرو نجباد یه جوری شده....خییییییییییلی شولوغ و بدنظم شده....

شرمنده رزا...مون شدم :دی
فکر کنم بخاطر سرما بود...
گله به گله پلیس وایستاده بود و ترافیکو نظم میداد مثلا!
فایده ای هم نداشت :@
پس اینجا رو میخونی و ساکتی! سکوتت از خستگیه؟ :دییییی

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

هوا بس ناجوانمردانه سرد است
و منم حالش ندارم جم بخورم

بـــــــــــــــس!

خوبی؟ :*

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

خوب که چه عرض کنم
همش بیحال
یا خوابم یا فیلم میبینم!

باشگاه نمیری دیگه؟

فیلم که خوبه :)
حتما زبان اصلی هم میبینی :))
لذت ببر ازش.
باید یاد بگیریم که از موقعیتها لذت ببریم وگرنه له میشیم.

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 08:03 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

بیشتر از اینکه برم نرفتم
مثلا امروز از بیحالی و سردرد نرفتم
هر روز به یه بهونه خوشگل

عاره من که انگلیسی نباشه چیزی نمیبینم!

یه فرصتیه 5 ساله توش گیر کردم چیکار کنم الان =))))

اون خوراکی های سردی که میخوری با یه چیز گرم ، متعادلش کن تا سردرد نگیری :(

خوش به حالت :)))

همچنان لذت ببر :|

رضا کوشمولو سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

دشمنتون شرمنده.....سکوتم از خستگی و له بودن شدیدس....

:دی

سایت خرابه؟

رضا کوشمولو سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

برا من از صبح تا حالا باز نمیشه...

اوهوم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد