روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. پسره با رفیقش اومده نشسته روبروم. هی دروغ میگه... هی دروغ میگه... منم مودبانه سر تکون میدم و میگم : بله... بله... رفیقش سرشو انداخته پایین و حتی یه بارم به من نگاه نمی کنه...


ته حرفاش میگه: حالا اومدم وکالت بدم به شما که پیگیر باشین.

من: من متاسفم. به حرفاتون گوش دادم اما چون همش دروغ بود نمیتونم وکالت شما رو بپذیرم.

اون: دروووووووووووووغ؟!!! درووووووووووووووووووووووووووووغ؟!!!

رفیقش: گفتم بهت این خانم وکیله. قاضی که نیس. راستشو بگو!

اون خطاب به رفیقش: خفففه شو.

من: o-0

اون: به حضرت عباس همشو راست گفتم.

من: o-0

اون: به موی مادرم راست گفتم.

من و رفیقش: o-0

اون: چقدر میگیرین کارمو پیگیر بشین؟

من: حرفاتونو از اول بزنین. راستشو بگین. اگه بتونم کاری کنم ، حق الوکاله رو توافق میکنیم.


نیم ساعت دیگه فک میزنه. حرفاش صدوهشتاد درجه با حرفای اولیش فرق میکنه.


ته حرفاش میگه: حالا پیگیر میشین؟

من: من متاسفم واقعا. کاری از دستم بر نمیاد. همـــــــــه چیز علیه شماست. من فوقش بتونم یه تخفیف بگیرم براتون. فوقش بتونم طرفتونو منصرف کنم.

اون: حالا که دیگه راستشو گفتم. چطور نمی تونین کاری کنین؟

من: o-0o-0o-0


2. دیشب رفتیم خیابون گردی برفانه :دی

مردم سر ذوق بودن تو پارکها :)

خدایا شکرت :***



3. امروز صبح تا ظهر ، مطالعه کردم. عالی بود. چندتا سئوال داشتم که جواباشو پیدا کردم. لذت بردم :)


4. فردا صبح ، پاتوق :)


5. از همه خانمهای نازنین و دخترهای گل همشهریم که آدرس فرهنگسرای "آفتاب" رو دارن ، دعوت میکنم که صبح پنج شنبه 26-10-92 تشریف بیارن کارگاه ذره بین. حتما براتون آموزنده و مفید خواهد بود :***

آقایون هم اگه بیان خوشحال میشیم :)





نظرات 3 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

حالا که همه چیو گفت مگه با خدا ارتباط نداری که کارشو راه بندازی :دییییییییی
اعتراف کرد که :))

با خدا ارتباط دارم اما با اون قاضی نه :دییییییییییییی

آره نکبت اعتراف کرد. اعترافی که کاش نشنیده بودم. دیشب تا حالا درگیرشم :(((

دنیا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

افرین افرین افرین

واسه کدومش عزیزم؟؟؟ :))

دنیا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

برای صداقت و تعهددر حرفه
مطالهع هم افرین داره
برای همه چیز ع د
همیشه سلامت و تندرست باشی و موفق و به ارزوهای قشنگت برسی

مرسی دنیاجونم.
خودت هم سلامت و خوش و آروم باشی :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد