روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. خداجونم ، مرسی بابت برف بسیار زیبا و پربرکتی که فرستادی. الهی این بنده کوچولوت قربونت بشه. بیا بغلت کنم عزیز مهربون من :******


2. ییهوووو سر چهارراه ، ترمز گاری کوچولو نگرفت... آقا قلب زیتون از جا کنده شد... همینجور دوسه ثانیه واسه خودمون سر خوردیم رو برفا ولی شکر خدا هیـــــــــــچ عابر و ماشینی نبود که منجر به حادثه بشه :)))


3. یکی دیگه از محاسن برنامه سالم غذایی ، اینه که شما رو موقع خرید از جلوی قفسه های مواد بی ارزش و گرون دور میکنه و پولتون یا سیو میشه یا صرف خرید اقلام ارزشمند میشه. هزار بار ازتون ممنونم دکتر کرمانی :)


4. بفرمایین عصرونه با دمنوش :***


پ.ن

آقای شجاعی سلام.

من یه سئوال تخصصی ازتون دارم. لطفا یه کامنت بذارین تا سئوالمو بپرسم.

درمورد اون موضوعی هم که مطرح کردین ، نگران نباشین و ممنون از لطفتون.


نظرات 8 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

خدا رو شکر

امروز در به در دنبال این بودم برم بیرون که عکس بگیرم و برفو ببینم
ولی طبق معمول
عقب افتاده از آب درومدیم ...

اوهوم :*

دیشب باید میرفتی. ملت نمیدونی چیکار میکردن تو پارک. طفلکای برف ندیده :دیییییی

بابت کلاسی که گفتی خییییییلی خوشحال شدم :)))

دریایی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 12:02 ق.ظ

خدایااااااااااااااااا شکرت
دووووووووووووست دارم
نمیدونم چی شد خدا حواصش نبود انگاری بارون فرستاد برامون :دی


راسی آهنگ وبتون یه کوچول رو مخه :|

خدایا منم دوباره همین که دریا گفت :) :*

خدا همیشه حواسش به همــــــــــــــه چیز هست :)

میتونی صدای اسپیکرتو ببندی :)

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com

خیلی سعی کردم ولی خب شرایطم جور نشد
نه وسیله و نه پایه
البته یه پایه بود که فایده نداشت بی وسیله

منم امیدوارم

بی وسیله باید لباس و کفش اسکیموها رو میپوشیدی تا بتونی بری :دییییی

:***

دریایی چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

نمیشه حالا شما آهنگو عبض کنید؟؟
آخه 3 ماهه همینو گذاشتید خواستم یه تحولی ایجاد بشه

نمیشه :)
دوستش دارم :)
فعلا قصد تحول ندارم :)

شجاعی چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

علیک سلام
من خدمتتون هستم ، بفرمایید.

سلام دوباره :)

آقا من ایندفعه شوریده پزوندم. خودم بدم نیومد اما دخترم اصلا دوست نداشت. اصرار و اصرار که دیگه شوریده درست نکن و همش قزل باشه یا شیر.
قبلا آخه قزل و شیر فقط میخریدم. بعد از اون پست آنتی بیوتیک قزلو فاکتور گرفتم. یه بار شیر خریدم و اینبار شوریده.
حالا شیر فکر نکنم اون مشکلو داشته باشه اما از وقتی اون همکارتون آنتی بیوتیکو واسه من توضیح داده دیگه میترسم واسه دخترم درست کنم.
خلاصه دستم به دامن معلوماتتون :دییی
دل منو یه جورایی با مستندات محکم ، قرص کنین ببینم بلاخره قزل آری یا نه؟ :|
ممنونم

شجاعی شنبه 21 دی 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام
ببخشید بابت تاخیرم.
ببینید کلا میخوام بگم خیلی زیاد روی این نکته ها تمرکز نکنید.کار از بیخ خرابه.مگه محصولات کشاورزیمون مشکل نداره؟مگه ماهیهای دریایی به خاطر آلودگیهای دریاها مشکل نداره؟ مگه گوشت طیورمون مشکل نداره؟؟؟
پس اگه بخواین خیلی روی این مسایل ریز بشید باید هیچی نخورید.
ولی ببینید در کل ماهیهای دریایی بهتر هستند. هم از نظر تغذیه ای و هم از نظر باقیمانده دارویی.طعم بعضی هاشون خیلی خوبندمثل: شوریده - حلوا سیاه - حلوا سفید (بحرینی) - شیر - طوطی ماهی ( این یکی رو من خیلی دوست دارم نمیدونم نجف آباد ازش میارند یا نه ).
حالا از اینکه بگذریم یه نکته ای رو باید بهتون بگم. ماهی قزل آلا اگه درگیر بیماری نشه لزومی نداره بهش دارو بدند و تازه اگه دارو هم بخوره اگه زمان منع مصرفش ( زمانی که آخرین دارو رو مصرف کرده تا زمانی که اثر دارو تو بدنش تموم بشه) رعایت بشه دیگه موردی نداره.البته این زمان معمولا رعایت نمیشه و تا لحظه صید دارو مصرف میشه.
در کل نمیشه گفت که این ماهی رو نباید مصرف کرد چون بستگی به محل پرورشش داره که البته اینو دیگه مصرف کننده نمیدونه !!! من خودم مصرف میکنم ولی نه زیاد. مثلا دوهفته یکبار.
نوع رودخونه ایش هم هست که البته اونها خیلی سالمتر هستند.
اگه اونجا بودم بیشتر میتونستم کمکتون کنم!!!
اگه بازم سوالی هست بفرمایید.

سلام.
مرسی بابت وقتتون و جواب مشروح.

تمرکز؟؟؟ من؟؟؟ عمرا... اینقدر خنزر پنزر میخوردم تا قبل از ورود به برنامه دکتر کرمانی.
اما حالا دیگه دارم رعایت میکنم.
ولی اسم دارو و هورمون که میاد انگار یه جور دیگه آدم هول میکنه!

طوطی ماهی؟ نشنیده بودم. خوشمزه س واقعا؟
باید بپرسم ببینم میارن یا نه.
اونوقت تیغ ریز نداره؟ من مث همین شوریده و قزل و شیر دوست دارم که تیغش یه شونه در بیاد.
این سری رفتم سالمون بگیرم نداشتن.
بعد دیگه شوریده قسمت شد که دخترم نپسندید.

آخه اون همکارتون میگفت قزل پرورشی بی برو برگرد آنتی بیوتیک میخوره. چون نمیذارن درگیر بیماری بشه که هزینه داشته باشه. از همون اول میدن که کلا بیماری نگیره!!!

خب... پس من با تضمین شما قزل رو همچنان در سبد مواد خوراکی نگه میدارم :دی
بازم ممنون.

شجاعی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

خواهش میکنم.
اصلا الان دیگه به ندرت هورمون توی خوراک مرغ یا ماهی استفاده میشه.منکه سروکارم با داروخانه های دامپزشکی و شرکتهای پخش دارو هست اصلا هورمون دیگه نمیبینم.
طوطی ماهی یه ماهی سبزرنگ و خیلی خوشگلیه که دهنش مثل نوک طوطی میمونه.مال جنوبم هست. نه اصلا استخوان ریز نداره.
یه چیز دیگه هم بگم. من از وضع پرورش ماهی تو استان اصفهان خیلی خبر ندارم اینجا طرف ما که خیلی از آنتی بیوتیک استفاده نمیکنند که البته این به خاطر تراکم کمتر مزارع پرورش ماهیه که متعاقبا باعث میشه بیماری هم کمتر داشته باشند. البته برای پیشگیری در طول دوره پرورش به ماهی آنتی بیوتیک میدند ولی همه این داروها که توی بدن ماهی جمع نمیشه ! بعد از یه مدت دفع میشند.
در ضمن آنتی بیوتیک رو ما خودمون هم خیلی بی رویه استفاده میکنیم ( منظورم در انسان هست ) و مشکلی که پیش آورده همین مقاوم شدن میکروبها در مقابل آنتی بیوتیکهاست.
به نظر من استفاده بفرمایید ولی کمتر.اگه هم مزرعه پرورش ماهی آشنایی رو سراغ دارید که ازش مطمئن هستید که دیگه چه بهتر.

چه ماهی جالبی :)
طوطی ماهی رو میگم.
اونوقت گوشتش چه رنگیه؟ گوشتشم سبزه؟ اگه سبزه من عمرا بخورم! اصرار نکنین :دییییی

مزرعه پرورش ماهی آشنا؟ نه متاسفانه این یه قلم آشنا رو ندارم تو بساطم :دیییی

شجاعی دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

نه اصلا سبز نیست. فقط پولکهاش سبزه.خیلی خوکشل و خوشمزه است(البته به ذائقه من ).رنگ گوشتش مثل بقیه ماهیهای دیگه ست.
درضمن اگه گیرتون اومد بگین همونجا براتون تمیزش کنند.پولکهای سفت و بزرگی داره که تمیز کردنش سخته!
البته شاید اونجا نیارند،اگه نبود یه توک پا تشریف بیارید آبادان تو بازار ماهی فروشهاش ، اونجا هست!!!

خب پس نگران نباشین ، میخورمش اگه سبز نیس :دییییی
و اگه گیرم اومد :دیییی
من مرغم که پولک نداره میگم همونجا برام تمیزش کنن چه برسه به ماهی =))

یه توک پا؟ همش؟ نه نمی صرفه. اگه دعوت کنین یه سفر مهمونتون باشیم شااااااید بیایم یه سری هم به بازار ماهی بزنیم :دییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد