روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. دو روز تعطیلی رو با فضاحت پشت سر گذاشتم :@@@

یعنی روزی میشه که من از تعطیلی خوشم بیاد؟؟؟ :|


2. فردا قراره یه خوراک ماهی درست کنم که مزه ش با تمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم خوراک ماهی هایی که تا امروز خوردم یا درست کردم ، فرق خواهد کرد. هفته قبل هم ، یه مرغ مسمی و یه ته چین مرغ درست کردم که مزه اونم کلا متفاوت بود... خدایا تو رو بخاطر همه لحظه های خوبی که به من عطا میکنی شکر میکنم و دوستت دارم و ممنونم که هستی :***


3. امروز ، گاری کوچولو روشن نشد. با آژانس اومدم دفتر. کلی خرید واجب هم دارم که میخواستم برم انجامش بدم. حالا موندم بی ماشین :(((


4. امتحانهای دخترم ، یکی پس از دیگری میاد و میره... هی داریم به کنکور نزدیک میشیم... اینقدر که من آشوبم ، خودش نیست o-0


5. تو یه فرومی عضو شدم که امضای یکی از دوستان اونجا اینه:


شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر!
شخصیت من چیزیه که "من" هستم اما برخورد من بستگی به این داره که "تو" کی هستی!


بیـــــــــگ لایـــــــــک :)



نظرات 1 + ارسال نظر

من این هفته رو با فضاحت پشت سر گذاشتم و دارم به این هفته میکشونم!

حرصشو نخور
باعث میشه استرس بگیری و استرس بدی

قشنگ بود

چشم رو هم بذاری تموم شده... با این امید ، زنده م :)

حرص میخورم... همه چی بستگی به همین داره...

اوهوم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد