روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خییییییییییییلی واسه دوستم ناراحتم... سه ساله متوالیه که  شوهرش تو آزمون ورودی کانون وکلا شرکت میکنه و قبول نمیشه... خییییییییییییییلی زیاد واسه دوستم ناراحت و نگرانم :"(((


2. فردا صبح ، دادگاه :|


3. واسه دوستم ناراحتم :"(((((((((((((((((((((((((((((((((((((



پ.ن

1. پشی عزیز ، اگه اینجا رو میخونی و صلاح میدونی ، آدرس جدیدتو برام بذار. کامنتت رو تایید نمی کنم. مرسی :*

2. سیندرلا جون ، اگه اینجا رو میخونی ، خبر نتیجه آزمونتو بده. کامنتت رو تایید نمی کنم. مرسی :*

3. آرش خان ، اگه اینجا رو میخونی درباره سئوالی که چند وقت قبل پرسیده بودی ، یه فاجعه پیش اومده که نیاز به توضیح داره. کجا توضیح بدم؟ :(





نظرات 7 + ارسال نظر

:(
منم کلا ناراحتم

نبینم :***

:(

Masʘ‿ʘd دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 06:55 ق.ظ

1چیزی نگم بهتره:دی
2جهنمو ضرر بفرما شیر کاکاءو:دی
3مرسی که نگران منی ممنون:دی

پ ن1من که ادرسی ندارم باشه اگه زدم خبرتون میکنم:دی
پ ن2:|
پ ن3چه فاجعه ای خو به ما هم بگو:دی

1. مثلا چی میخواستی بگی؟ o-0
2. کاکائو و قهوه و نسکافه تا اطلاع ثانوی ، تحریم پزشکی :"(
3. بند3 درادامه بند1 بود. عمرا واسه تو ناراحت باشم خبیــــــــــــث =))

پ.ن
1. تو که پشی نیستی. تو خبیثی :دی
2. :|||
3. اول بذار ببینیم آرش در قید حیاته یا نه :دی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

به هر حال من پیشنهادمو میدم که تو این چند روز تعطیلی روش فکر کنید
یه پست بزنید تو سایت اندر احوالات رژیم کع تشویق هم کنیم شمارا
دلم درد گرفت از بس خندیدم پایی:دی
خخخخخخخخخخخخخخخ

والا این که تو گفتی گریه داشت ، نه خنده!

کلا احوالات سایت ، گریه داره...

دنیا شنبه 14 دی 1392 ساعت 02:50 ب.ظ

ایشالا دوست با تجربه امسال و همت مضاعف برای اینده و مدیریت زمان قبول میشه

دوستم همکارمه عزیزم. شوهرش قبول نشده.
منم امیدوارم بشه وگرنه دوست من خییییییییییییلی ضرر کرده کلا :(

آرش چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام
ممنون
نخونده بودم, متاسفانه خیلی وقته که وقت خوندن ندارم
ممنون که به فکر سوال من بودید
اگه میشه لطفا توی جواب همین نظر توضیح بدبد
بازم ممنون

سلام آرش. خوبی؟ امیدوارم شلوغیات شلوغی مفیدومثبت باشه :)

خب...
یادته خیییییلی وقت پیش یه کامنت خصوصی دادی و یه سئوال درباره تفاوت سن پرسیدی؟
باورت میشه من اونو تازه دیدم؟!!!
تو همون روزا یه بنده خدای سرخود معطل بی تربیت فضول ، چندتا کامنت خصوصی مقاله وار طولااااااااانی واسه من میذاشت که من دیگه همونطوری نخونده حذف میکردم.
بعد همون روز که این پ.ن رو برات گذاشتم داشتم ریسایکل وبمو تمیز میکردم دیدم ای دل غافل! یکی از اون کامنت طولانی های نخونده حذف شده مال آرش بوده ، نه اون مخل اعصاب :(
خلاصه معذرت میخوام. نمیدونم هنوزم نظرمو میخوای یا دیگه ضرورتی نیس.
بهرحال یکی دوروز بعدشم تو سایت ، رامی یه تاپیک با همین موضوع زد که حتما در جریانی و منم همونجا کاملا شفاف نظر شخصی مو گفتم.
همین دیگه. مرسی و بازم عذر میخوام

آرش چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

:دی
مهم نیست, نیاز به معذرت خواهی نیست, خواهش میکنم
پیش میاد
در جریان اون پست سایت رامی که میگی نیستم, از همون روزا دیگه نرسیدم بیام نت
بازم ممنون

:دی

در جریان که هستی =))

خواهش میکنم

mehrdad پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 06:01 ب.ظ http://mehrdad000nadimi.blogfa.com

سلام زیتون خانم جذاب بود

ساده و جذاب !!!

پرفکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.

سلام مهردادخان. مرسی که سر زدی.

نظر لطف شماست. خوشحالم پسندیدی.
بازم منتظرت هستم.
برنامه خوب پیش میره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد