روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. پاتوق صبح چهارشنبه ، هرچند در آرامش برگزار شد اما یک مشاوره عجیب و غریب پیش اومد که زیتون را به فکر توطئه انداخت :@@@


2. عصر پنج شنبه ، جلسه ماهیانه مرکز نور بود :)

مصاحبه بالینی با معرفی یه کیس که چون بعضی ابعادش حقوقی بود ، منم چند دقیقه صحبت کردم :)

به پیشنهاد آقای دکتر روانپزشک ، قرار شد جلسه بهمن ماه ، ویژه مسائل حقوقی مرتبط با روانشناسی و روانپزشکی باشه. چه عااااالی :)


3. دیروز رفتیم خونه مامانم و دیشب به جای امشب ، یلدا گرفتیم :دی

چون فردا دخترم امتحان داره و امشب نمیتونیم بریم بیرون :|

مامانم گوشه سالنش ، کرسی گذاشته بود. آآآآآآی کیف داشت :***

روی کرسی ، تا تونسته بود و جا داشت انواع آجیل و میوه و شیرینی چیده بود...

حال منو میتونین درک کنین؟ :"(

فقط نگاه کردم و آه کشیدم :دیییی

مامانمم فقط حرص خورد. هی میگفت یه شب هزار شب نمیشه اما من مقاومت کردم =))

اما موقع شام ، یه کاسه سوپ اضافه به برنامه خوردم بس که دست پخت مامانم خوشششمزه س :***


4. تاریکی هرچند سرد و طولانی باشد ، عاقبت خواهد رفت... یلداتون خجسته و دلهاتون شاد. به همتون کنار عزیزانتون خوش بگذره :)



نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا شنبه 30 آذر 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

س ع د ماشالا به تو و مقاومتت
من اگه بودم پدر هر جه رژیم را در می اوردم
افرین افرین افرین
همیشه سالم و شاد باشی

س ع. خوبی؟ :*
من که رژیم ندارم. من فقط دارم یه کوچولو کنترل میکنم :دییییی
مرسی. مرسی.
خودت هم همیشه خندون و تندرست باشی.
امیدوارم امشب حسسسسسااااااااااااااااااااابی بهت خوش بگذره.

نهال شنبه 30 آذر 1392 ساعت 11:39 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

چقدر دلم میخاست منم یه یلدای خوب میداشتم :(
خوشبحالت

هنوز خوب نشدی نهال؟
نه اینکه فکر کنی من خوب شدما. نه. اما تصمیم گرفتم خودمو دوست داشته باشم و با خودم مهربون تر باشم.
ضمن اینکه وقتی مادر شدی ، اوضاع متفاوت میشه :|

من که شب یلدا تو اتاقم سریال دیدم فقط!
روزش فقط با دوتا دوست عزیزم رفته بودیم خرید
شبم که هیچی
بهتر از پارسال بود
پارسال که انگار یه فصل گریه کردم فقط :)))

اینقدر نرو خرید. متوسوس محتکر میشیاااااا :دی

ای بابا...

hypetia یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 10:12 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

٣) واقعا ایول اراده ، ما که دو تا شب یلدا داشتیم اصلا از شدت خوردن جر خوردیم :دی
دم مادر هم گرم ... در یکی از شب های یلدامون از نعمت کرسی هم بهره مند شدیم بسی خوب هستش

٤) به همین جمله ها زنده ایم ..

3. مرسی. اره من اراده م مثال زدنیه :دی

گرمی دمشان مستدام :دی بسیار عالیه :)

4. ادمی با امید زنده س...

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

هستم همینطوری

به جز خرید به دکتر رفتن هم متوسوسم :))))))))))
دو هفته یه بار دکترم :)))

فردا هم دارم میرم خرید
با 3 تا جیگر دوتاشون رو دیدی و میشناسی

:دی
ایشالا شفای عاجل :*

اگه سوئیتی هس سلاممو برسون :*

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نه اون نیست
من چقدر دوست دارم :)))

ای جانم
خیلی وقته ندیدمش ...

بهرحال اگه میگی میشناسم سلام برسون :دی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 03:15 ق.ظ

3خداروشکر
منم از پنج شنبه شب،شب چله برگذار کردم
جمعه شبم یه جا دیگه
شب چله هم یه جا دیگه
اخه محبوبیت تا کجا واقعا سخته ...:دی
4باتاخیر یلدا شما هم مبارک

3. خفه نشی از اعتماد به نفس؟ :دی
4. تچکر :)

Masʘ‿ʘd شنبه 7 دی 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

نه خفه نمیشم:دی
خب چیکار کنم 3جا دعوت شدم ب من چ خاطر خواه زیاد دارم:دی

خاطرخواه؟o-0o-0o-0
ما آخرش نفهمیدیم ملت تو رو دوست دارن یا هیـــــــششششـکی دوستت نداره؟ :دی

Masʘ‿ʘd دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 06:57 ق.ظ

اوه خاطر خواه تا دلتون بخواد:دی
ملت را نمیدونم ولی چرا کسانی هستند که خودمو میخواند و کسانی هستند که برای .... خودمو میخواند
ولی در هر صورت منو میخواند:دی
در کل هیشکی منو دوس نداره:(

کلا حالت خوب نیس o-0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد