روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. الان از کافی شاپ اومدم. عااااااااااالی بود:)))

دوستم که مدیر کارگروه زنان هستش ، یه برادر داره که نویسنده س. ایشون اومد و یه داستان کوتاه از قلم خودش برامون خوند به اسم : کنسرو آدم.

مسئول کمیته عطیه کوثر  ، درباره آیات سوره تحریم صحبت کرد.

مسئول کمیته پزشکی ، یه متن بسیار زیبا از بانو سیمین دانشور خوند.

مسئول کمیته اجتماعی ، درباره اهداف کارگروه و نشستهای فصل اول صحبت کرد.

خود دوستم ، دغدغه هاشو در قالب یه دلنوشته گفت که چندبار دل منو لرزوند...

زیتون هم دو سه دقیقه ، فک زد :دی

یک شخصیت مهمی هم که از بردن اسمش معذورم حضور داشت و یه شایعه خوبو تکذیب کرد :(


آقااااا... نمیدونین چه اراده ای دارم. دمم گرم باد :دی

نوبت پذیرایی شد. یه کیک شکلاتی شش هفت کیلویی اومد با شیر نسکافه داغ :***

حال من مث معتادای در حال ترک بود. من زیتون هستم ، یک مسافر ، هشت نه روزه که پاکم :"(((

کیک رو که تو برنامه م نداشتم ، گفتم اصن میل ندارم :)

شیر نسکافه رو هم راستشو گفتم که تو پرهیزم :)


ییهوووو یه بوهای دیگه هم اومد. بوی خوش هدیه :)


به همه دوستان فعال در کمیته ها ، یک دونه کاکتوس خوشگل + یک کتاب بسیار جالب + یک دی وی دی تاثیرگذار اهدا شد. هر سه تاشو دوست دارم :***


خوش گذشت و امیدوارم بازم تکرار بشه :)


2. عصرونه خوشمزه مقرر امروزمو با خودم آوردم و دارم میخورمش. بفرمایین :دی


3. امروز ظهر ، چند دقیقه با دخترم حرف زدم... چند دقیقه کوتاه اما موثر :)

جوابهایی که بهم میده امیدوارم میکنه اما همچناااااان نگران همه چیـــــــــــز هستم :|


4. فردا صبح ، پاتوق :)




نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 07:45 ق.ظ

س ع د
حرفای خوشی و خوبی و ارامش همیشه قشنگن و ایشالا با سلامتی همیشه باهات باشن

سلام دنیاجونم :*
اینو واسه 1 نوشتی یا واسه3 ؟ :)
بهرحال ازت ممنونم و دلم برات تنگ شده :(

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

1بدون من بهت خوش گذشت:دی
2چیچیه؟؟:دی
3چی گفتید؟؟:دی

نگی فضولمو نه کنجکاوم:دی
4بفرما چایی نبات:دی

1. اصن چون تو نبودی خوش گذشت
2. اهکی. نمیگم که
3. :دیییییییی
4. نوش جون خودتتتتتت

آفرین تو میتونی

پس چی؟ :دی
این چه اسمیه دیگه واسه خودت گذاشتی؟ فضاییه؟ :دی
فلسفه داره فونتش و زبونش؟ o-0

کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

نه بابا من نذاشتم این اپرام قاطی کرده منم فکر کردم برا من اینجوری نشون میده ولی ارسال کنم درست میشه
دیدم پ هههههههه نع
:دی

:دیییییییی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 03:12 ق.ظ

1نه میدونم خوش نگذشته :دی
2نگو من خودم برنامه غذای دارم
یه شب گوشت شب سینه مرغ
دیگه موندم چطور رو مامان نگاه کنم خسته شده
موندم چطور جبران کنم):
یه سوال چطور هم میخورید هم تایپ می کنید که نوشتید در حال خوردن و تعارفم میکنید:دی
3چند دقیقه یعنی چند دقیقه
نکونه از رو عقربه کوچیکه میگید چند دقیقه:دی
خب نخواه بفرما اب یخ

1. گذشت. بسیار هم.
2. عصرونه که نداری :پیییییییی
حالت که خوب باشه و باهاش مهربون باشی و ازش تشکر کنی دیگه هیچ انتظاری نداره ازت. مامانها منتظر جبران نیستن.
3. یعنی دقیقا چند دقیقه کامل =))
اه! آب یخ تو زمستون؟ کج سلیقه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد