روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. بدانید و آگاه باشید که من ، صبح دلپذیری داشتم :) :*

سردرد و گلودردم هم کمتر شده خداروشکر :)


2. از امروز ، برنامه کنترل غذایی مو شروع کردم. نمی گم "رژیم" که بار منفی نداشته باشه :دی

اصن گرسنه نیستم و حالم فعلا خوبه :)


3. دو تا از همکارهای خعلی خعلی مدعی ، مسئله دار شدن :|

محکومیت یکیشون ، تعلیق پروانه به مدت هشت ماه و اون یکی واقعا خدا به دادش برسه با افتضاحی که بار آورده :@

برای خودم نگرانم :دی



4. یه جزوه فوق العاده به دستم رسیده که هر صفحه شو میخونم ، لذت میبرم :)

مرسی دوست خوبم ، خانم مسافر :***


5. فردا عصر ، بررسی فصل اول نشستهای کارگروه زنان :)

به این بهونه با دوستان میریم کافی شاپ :)



نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

س ع د
خداراشکر
جزوه چیه کنجکاو شدم
کاش منم بلد بودم بخونم
دد

سلام دنیاجونم :*
درباره جزوه اگه دیدمت برات میگم. اتفاقا به دردت میخوره اگه حالشو داشته باشی که بخونی :)
کاش بلد بودی؟؟؟!!! فارسیه بابا :دیییی

سکوت دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

منم میخام
بیام؟

دیر گفتی :پی

Masʘ‿ʘd سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 07:03 ق.ظ

1خداروشکر
2هوس لازانیا کردم نمیدونم چرا:دی
3جرمشون چی بوده؟؟؟
4موضوع جزوه؟؟
5:|

1. :)
2. من میدونم. بس که خبیثی :دی
اما نمیدونی که تو برنامه من همه چیــــــــــــــــــز هست :پی
3. اسرار مگو!
4. دههههههه :@
5. دلت آب :پی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

4چرا؟؟؟؟؟

4. چون که!

سکوت چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 06:50 ب.ظ

اشکال نداره میام کپی میگیرم ازش

نمیتونی... هاهاها... نمیتونی...
تازه شم شما الان کارای واجبتر داری. برو به اونا برس :دیییی

Masʘ‿ʘd چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 03:05 ق.ظ

بعد از چند روز وقفه و نداشتن نت تحریم و اینا...
4اخه چرا دعوا من که سوال بدی نکردم
هیشکی منو دوست نداره
))):

تحریم؟؟؟
4. تو از تمام ابعاد ، خبیثی :دی
هیـــــــــــــــــــــــــچکس. شک نکن :پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد