روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. تصمیم گرفتم تا عید نوروز ، این چند کیلو اضافه وزنمو بریزم دور :)

نمیخوام استرسها ، پرخوری بیاره :)

یادتون باشه من از فردا صبح ، تحت یک کنترل اساسی علمی هستم :***


2. یک هفته س که به دستور دکتر ، قهوه و نسکافه تعطیله :@

اصن دنیا بی مزه شده :پی

اما دردم کمتر شده انگار :|


3. نمیدونم اداره یا سازمان مجری طرح هماهنگ سازی قبور کی هستش دقیقا.

اصن سنگ قبر بابا رو دوست ندارم :@

تازه ، یک تصویر اشتباه و یک غلط املایی و دو اصطلاح جابجا هم روش هست!

نیست که دنیای زندگان رو  آباد کردن حالا فقط مونده بود تعویض سنگ مزار رفتگان :@@@



نظرات 5 + ارسال نظر
آریانا یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام خانوم وکیل.
میتونم بپرسم منظورتون از کنترل اساسی علمی چیه؟شما خیلی اضافه وزن دارین؟آخه منم دلم میخواد لاغر کنم

سلام به روی ماه و اسم قشنگت.
منظورم کنترل تحت نظر متخصصه. من از قبلا با دکتر کرمانی آشنا بودم و الان هم قصد دارم برنامه ایشونو انجام بدم.
تا منظورت از خیلی چقدر باشه :دی
من با توجه به قدم حدود چهارپنج کیلو اضافه دارم:@@@

آریانا یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

وای چه زود جوابمو دادین.مرسی.خوشبحالتون.من بیشتر از شما دارم.پنج کیلو که چیزی نیس.منم تعریف دکتر کرمانی رو زیاد شنیدم.موفق باشین.
خدارحمت کنه پدرتونو.دارم آرشیوتونو مرور میکنم.انسان آزاده ای بودن که اینقدربه نیکی یادشون میکنین.
تحت درمان هستین که پرهیز دارین از نسکافه وقهوه؟خدای نکرده مشکلتون جدی نباشه.

من معمولا عصر تا شب آنم. سرعتش مال اینه :دی
هرکاری فقط اراده میخواد. همت کن و شروع کن.

ممنون عزیزم. همینطوره. آزاده و شجاع...

تحت درمان نه به اون شکل. جدی نیس. یه مختصر ناراحتیه که رفع میشه به امید خدا.

Masʘ‿ʘd دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 07:05 ق.ظ

1چای بخور خود بخود لاغر میشید:دی
من الان که چای کم میخورم یکم وزنم اضافه شده
2من دکتر گفته چای نخور تا گفت میخواستم کلشو بکنم ولی بعد تصحیش کرد و گفت بخور ولی سرد و کم رنگ یه وعده)):
3یه بنده خدا:دی

1. نمیخوام. نمیخورم. ولم کن. کمک....کمک....کمک... مااااااااماااااااااان.... :پی
2. نه من دکترمو دوس دالم. کله ش به درد میخوره. اونم منو دوس داله. به حرفش گوش میدم :)
3. چی؟ کی؟o-0

دنیا دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 10:05 ق.ظ

س ع د
خداراشکر که علمی داری وزن کم میکنی
موفق باشی و سلامت و سربلند
در مورد سنگ قبر توراه گلزار چند نفرهستن انجان میدن باید ازشون بپرسی
دد

س ع :*
خوبی؟
امروز تازه روز اولش بود. هنوز کم نکردم. اما دکتر کرمانی رو قبول دارم. بیسته.

درمورد چی ازشون بپرسم؟؟؟ منظورتو نفهمیدم.

منم د د تازه خ ز :) :*

منم که احساس شکم آب شدگی دارم ولی بازم جا داره هنوز تپلی ام :دی
ولی همه چی رو چرب و چیل میخورم عصی برام مهم نیست :دی

تو تیغی ورزشکاری آخه :دی
چرب و چیل بخوری ولی تحرک داشته باشی همش میسوزه :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد