روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. ذره بین ، صبح امروز خوب بود :)

حرص خوردم اما خوب بود :)

تا یکساعت دیگه ، میرم برای نشست کارگروه زنان :)


2. یه تصمیم مدت دار گرفتم. یه تمرین مدت داره در واقع :)


اینکه تا پایان خرداد 93 این لیست رو تحت هیچ شرایطی نخرم: روسری ، شال ، مانتو ، شلوار ، پالتو ، پانچو ، لباسهای راحتی ، سنگ و جواهر و ساعت ، کفش ، صندل. البته اگه خدا تا اون موقع صلاح دونست که زنده باشم :*


اما یه مانتوی رسمی و یه کیف اداری و یه کفش کار ، واقعا  "لازم" دارم پس در اولین فرصت میخرمشون :)


3. فردا صبح تا شب ، خونه مامان :)




نظرات 5 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

س ع د
چرا حرص خوردی
از دست کی
راستی تو ذره بین چی میگن
چی نشون میدن
یعنی همه چیزو بزرگ نشون میدن
خوب تمرینی موفق باشی
مبارکت باشه چیزای جدیدی که میخری
دد

س ع.
حرص حرفهایی رو خوردم که صدمن یه غلز بود.
ذره بین هر بار یه معضلی رو بررسی میکنه. سعی میکنه جزئیات اون موضوع رو بزرگ کنه تا محاسن و معایبش بیشتر مشخص بشه.

مرسی عزیزم. خودت هم تو همه زندگیت موفق باشی :)

کــــاکتوس صــــورتی پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

همش تا قصد میکنم بیام مث کسایی که اراده اشون خورده شده میشم
صبحش حالش ندارم بیام
دیگه امیدی بهم نیست

چون خسته ای. وقتی خوب بشی انرژیت برمیگرده.
زبونتو تیغ بزن :دی

ناصر پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 08:29 ب.ظ http://tahvie-matbo.blogfa.com/

من کفش ایمنیو پیشنهاد میکنم. یکی بگیری تا آخر عمر کفایت میکنه :دییییی

آخه خسته میشم ازش. دلمو میزنه :دیییی

Masʘ‿ʘd شنبه 23 آذر 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

1.بفرما چایی(:
2امیدوارم موفق باشی
ولی چشمم اب نمیخوره موفق شید در این مورد:بد جنس::دی
3خوش گذشته باشه بهتون

1. باورت میشه چهار روزه که لب به قهوه و نسکافه نزدم؟!!! دستور دکتره...

2. تو که منو نمیشناسی. فقط کافیه سر یه چیزی اراده کنم. دیگه نظرم عوض نمیشه. سر این قضیه هم اراده کردم :)

3. عالی بود. مرسی.

من خوب میشم؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد