روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه سی و شش



بگذار سر به سینه من تا که بشنوی

آهنگ اشتیاق دلی درد مند را


شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق

آزار این رمیده سر در کمند را


بگذار سر به سینه من تا بگویمت

اندوه چیست، عشق کدامست، غم کجاست


بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان

عمریست در هوای تو از آشیان جداست


دلتنگم آنچنان که اگر بینمت به کام

خواهم که جاودانه بنالم به دامنت


شاید که جاودانه بمانی کنار من

ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت


تو آسمان آبی آرام و روشنی

من چون کبوتری که پرم در هوای تو


یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم

با اشک شرم خویش بریزم به پای تو


بگذار تا ببوسمت ای نوشخند  صبح

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب


بیمار خنده های توام ، بیشتر بخند

خورشید آرزوی منی ، گرم تر بتاب.



پ.ن

1. اثر زنده یاد "فریدون مشیری".

2. الان دارم با صدای فوق العاده "علیرضا قربانی" گوش میدمش.
3. .......

نظرات 3 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 12:08 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

الهی زنده باشی
یه روز از غم جدا شدی

آهنگ وبم
برای تو عصن
لبا اینو

الهی... عزیزمی :***

:دیییییی
لباش ماجراست :دییییییی

حسین پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 03:20 ب.ظ http://mhpedu.blogsky.com

سلام با خرمنی از عشق سوخته در انتظا قدوم شما هستم.

:|

اسماعیل رضوی پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 05:48 ب.ظ

عاشق صدای علیرضا قربانیم .میخرمششششششششش

منم.
قدیمیه اما محشره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد