روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد



1. صبح رفتم دادگاه و فکر میکردم تا ظهر کارم طول میکشه. اما واسه خاطر دو تا امضای ناقابل ، نیم ساعت بعدش خونه بودم :|

با شیطونه هم که هی بیخ گوشم ویز ویز میکرد به تفاهم نرسیدم :دی


2. وکیل زندایی همکارم شدم. حالا همکارم باید با همه توان از داییش دفاع کنه و من با همه توان از موکلم. خدا بخیر کنه :دی


3. سرگیجه ادامه داره اما خفیف تر شده. باید ذهنمو سبک کنم و واسه دغدغه ها راه حل پیدا کنم. آخه خودمو دوست دارم و نباید بدحال باشم :***


4. سالاد کیوی و پرتقال و موز که چند قطره عسل روش چکیده باشه ، هم خعلی خوشمزه س و هم علائم سرماخوردگی رو کنترل میکنه :)


5. فردا صبح ، دادگاه :)



نظرات 3 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

شیطونه چی میگف :دی

میگف اون دو تا امضاها خعلی راحته :دی

salvatore di vita دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

این ادرس وب منه
خوشحال میشم نظرتونو بدونم
nouvo-cinema-paradiso.blogsky.com

بسیااااااااااار هم عالی.
خوشحالم که یه سینمای درست درمون واسمون راه انداختی :دی
موفق باشی :)

کــــاکتوس صــــورتی دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

حمید
منم دعوت کن وگرنه نمیاما
بعدشم میدونی که من خیلی فیلم و سریال میبینم!!!!
الانم نیومدم وبت هنوز ولی دسته بندی قشنگی بود من خودمم یه فیلمم
همچنان وبت نمیام تا دعوتم کنی رسمی و نیومدم هم
البته اگه دوست داری و حالت ازم بهم نمیخوره و فکر نمیکنی من حالم ازت بهم میخوره
کلا با دید مثبت نگاه کن!
یادته که تو نجباد فقط من جواب سوالای فیلمیت رو میدادم بقیه چورت میزدن
جدی گفتما من دعوت میخوام :)
خیلیم دوست داشتم بیشتر نظر میدادی تو وبم ولی خب انگار خیلی مهم نیست برات
ولی خب یه دوست قدیمی هستی من برام مهم بوده همیشه

زیتونم پیشاپیش از تایید این کامنت متشکرم :دی

حمیدخان با شمان


:***

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد