روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. صبح ، گاری کوچولو رو بردم گذاشتم پیش دکترش و رفتم یه کار دیگه داشتم که انجام دادم و بعد هم پاتوق که خوب بود اما آخرش یه مشاوره سرپایی پیش اومد که حالمو گرفت :(


2. سرگیجه دارم :(


3. فردا صبح ، ذره بین :)


4. سرگیجه شدید دارم :(


5. فردا عصر ، اولین نشست عمومی کمیته حقوقی کارگروه زنان :)

اینجا درباره ش نوشتم :)


6. فرهنگسرایی که دارم باهاش همکاری میکنم (مجموعه آفتاب) یه نشریه برای خودش تدارک دیده :)

فعلا فصلنامه س و فعلا اسمش "خانواده آفتاب".

پیش شماره ش امروز در اومد و یه مطلب از وبلاگ منم (همین وب) تحت عنوان "برگی از دفتر روزانه یک وکیل" توش چاپ شده :)



نظرات 2 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من فردا احتمالا بیام
اگه حالم زااااااار نبود :دی
نه میام ایشالله

ورزش مفیدتره هاااااااا :دی
(خودزنی!)

:***

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 6 آذر 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

صبح میام نه عصری رو :دی

اون یکی چند ساعته؟

باعشه :)

عصر ساعت3 و صبح ساعت9 :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد