روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. از نشونه های آلزایمر ، یکی هم اینست که عصر ، ماشینو یه جا پارک میکنی و شب ، میری جای دیگه دنبالش میگردی!

اقا من سه تا جای پارک ، اطراف دفتر دارم. جدیدا از بس ذهنم مشغول و مغشوش و مخشوشه و مخدوشه ، جای پارکم یادم میره :(((


2. یه موکل دارم که هروقت میاد ، یا منو از خنده میکشه یا از گریه :دی

همیشه هم به "این ماه عزیز" قسم میخوره و کاری نداره که محرمه یا رجبه یا رمضانه یا...

امروز میخواستم از پنجره بندازمش پایین :@@@

کلا زبون همدیگه رو نمی فهمیم :|


3. دیدین بعضی آدمها تا باهاتون کار دارن یا منافعشون ایجاب میکنه ، چقدر اطرافتون پرسه میزنن و هواتونو دارن اما کارشون که حل شد اساسا معرفتو قورت میدن؟؟؟ منم دیدم :/


4. فردا صبح تا ظهر ، پاتوق :)



نظرات 3 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

من یکی از بدترین نوع اینارو دارم همین اوج معرفتیارو میگم
خلاصه سری آخر رفت بلک لیستم
حالم ازش بهم میخوره پررو رو :دی

ایشون یه دوست بیست ساله س. یعنی بیست ساله دوستیم.
واینقدر باشخصیته و با معرفته که عمرا فکر نمیکردم اون جمله رو اونقدر بی فکر بگه. بخاطر همین شوک شدم و کات موقت کردم که نکنه منم شروع کنم چیزی بگم که بعد نشه درستش کرد.
واسه همین فعلا دارم تامل میکنم و زمان میدم که عجولانه نفرستمش بلک لیست :)

رامی چی! پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

1. اینکه خوبه، مورد سراغ دارم از ماشی پیاده شد رفت مغازه چیزی بخره برگشت نشست تو یه ماشین دیگه، شروع کرد حرف زدن دید عه! این کیه دیگه!

3. من ندیدم! چ شکلی ان؟

1. :دیییییییی
اون دیگه رسما مبتلاست!

3. خداکنه نبینی هیچ وقت.
حس بدی آدم پیدا میکنه. البته میدونی که من تبحر ویژه ای در قبال اعمال اطرافیان دارم. عکس العملهای مخصوووووووص :دی

Masʘ‿ʘd شنبه 2 آذر 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

1من ماشین نداشتم که این تجربه داشته باشم:)
2خودتون یا اقا رضا بندازه پایین:دی
3نه ندیدم:دی
4بفرما چای داغ و دایی چاق:دی

1. موبایل و سوییچ و دوچرخه و موتورم نداشتی؟o-0
2. مگه خودم چمه؟ خودم میندازمش :دی
3. :|
4.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد