روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز صبح ، مراحل بعدی تمدید پروانه رو انجام دادم. دو سه روز دیگه باید برم تحویلش بگیرم :)


2. امروز ، خوشمزه ترین دل و جگر کبابی عمرمو خوردم... :***


3. امروز ، برای همیشه جزء بهترین روزهای خاطره انگیز زندگی زیتون خواهد بود. خدایا ازت ممنونم :***


4. یه بسته نون خرمایی روی میزمه :***


5. یه سرمای سختی خوردم که عجیب دوستش دارم :)))


6. توسط دوستی که هرگز تصورشو نمیکردم از ناحیه اون مورد آسیب قرار بگیرم ، به بیرحمانه ترین و غیر منصفانه ترین شکل ممکن ، قضاوت شدم. خیلی گزنده بود. اما چون خودمو دوست دارم و ضمنا نمیخواستم روز قشنگمو خراب کنم ، با خونسردی تماسشو قطع کردم و صدای تلفنو بستم و موبایلو خاموش کردم.

موبایلو که روشن کردم ، هفت تا مسیج مقاله وار نادمانه رسید که ابدا انرژی صرفش نکردم :)

شاید شناخت من از بعضی دوستانم کافی یا درست نباشه اما من خودمو دوست دارم :***



نظرات 2 + ارسال نظر
رامی چی! دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

2.منم دل جیگررررررررر
البته خیلی دوس ندارم :دی

3.منم میخااااااااااااام=))))

4. مننننننننننننن

5. منممممممممممم=))))

6. اووووووووووون:دی
این روزها نمیشه روی آدما حساب پس انداز عمر باز کرد، همه شدن قرض الپس نده!

2. من کبابشو دوس دالم.
گریه نکن دیگه. غصه م میشه :(

3. :دیییییییییی

4. بدو تا تموم نشده :)))

5. دوسشم دالی؟ :پی

6. آره... البته حساب من روی هیچکس عمری نیس اما کوتاه مدتهاشم گاهی ناجور میزنه تو ذوق آدم... :(

4

کــــاکتوس صــــورتی چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:45 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

سرما مال خودمه
چرا همتون خوردین؟ :دی

خودت که هیچی منم دوست میدارم

اهکی... فک کردی :دی
کی سند زدی؟ :دی


:دییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد