روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

ت.ط پنج


تحت قرار ، بازداشت شدم.

دوستم اومده کفالتمو به عهده بگیره.

میگه: بازداشت شدی؟

میگم: پ ن پ ، رئیس زندان یه تعارف کرد و منم تو رودربایستی اومدم تو!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


دادخواست رو اشتباه نوشته. براش توضیح دادم اشتباهشو.

میگه: عوضش کنم؟

میگم: پ ن پ ، باهاش صحبت کن که رفتارشو عوض کنه!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


موکلم زنگ زده میگه: رای به من ابلاغ شده.

میگم: تاریخ دقیقشو بگو.

میگه: تاریخ ابلاغو؟

میگم: پ ن پ ، تاریخ تولید و انقضاشو!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


اداره برق ، علیه راننده ای که با ماشین زده به تیربرق ، دادخواست داده.

راننده میگه: یعنی من مقصرم؟

میگم: پ ن پ ، علت حادثه ، خواب آلودگی تیر چراغ برقه!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


یارو از موکلم ، شکایت ضرب و جرح کرده.

پشت در دادیاری ، یکی نشسته که صورتش پر از کبودیه. حدس میزنم شاکی باشه.

میگم: شاکی شمایین؟

میگه: پ ن پ ، من یه پرنده م ، آرزو دارم تو باغم باشی!



نظرات 4 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

چقدر قشنگن
ع د

یعنی خندیدی؟ :دی

مرسی ع :*

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

باحال بود :دی

رامی چی! دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

من دوس ندالم بخونم نخوندم! :دی
خودنبیس بنبیسی دوس بدالم(چقد این شکلکه بد بوس میکنه:دی)

رامی چی! دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

من دوس ندالم بخونم نخوندم! :دی
خودنبیس بنبیسی دوس بدالم(چقد این شکلکه بد بوس میکنه:دی)

:*

اه... حالم بد میشه ازش... به قول مینا انگار یه لبه که چشم و ابرو درآورده! =))) لب شتری... اه اه اه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد