روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. خب... من اومدم :دی

صبح تاسوعا ، ساعت 8تا9 پیش بابا بودم :)

بعدش رفتم خونه دوست نازنینم که خعلی دوستش دارم برای شرکت در مراسمی بسیار متفاوت خالی از گریه زاری و تحریف و خرافه... :)

ناهار هم چلو قرمه سبزی نذری :)


خانم ریسه رو که یادتونه؟ عکسشو تو آلبوم ببینین. جیگر زندایی زیتونشه :***

جوجه کوچولوم (ریسه) تو بیمارستان بستری بودش زیر سرم. گلاب به روتون بابت اسهال و استفراغ :"(

عصر از ساعت 1تا7 رفتم پیشش که مامانش استراحت کنه :"(((

شام هم آبگوشت نذری :)


فردا شبش ، مامانش زنگ زد که یه دندون در آورده :***

الهی بپره تو گلوم ، بخورمش ، هر دومون راحت بشیم:دی



2. صبح تا شب عاشورا ، خونه مامانم بودیم :)


3. جمعه صبح ، آرایشگاه :)

از ظهر تا شب ، مطالعه و تنظیم لایحه :)


4. فردا صبح تا ظهر ، دادگاه :)




نظرات 6 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی شنبه 25 آبان 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

منم این چند روز تلاش کردم سرما بخورم فقط

نتیجه داد تلاشت؟ :دیییییی

رامی چی! شنبه 25 آبان 1392 ساعت 09:26 ب.ظ http://omide-babayi.blogfa.com/

بلاخره اومدییییییییی:دی

خانوم ریسه رو من آلزایمر دارم، مبارکش

مام به شغل شری خونه نشینی مشغول بودیم، البته شب آخر رفتیم آآآآآآآآآآآی عزاداری کردییییییییم، این فاطی شاهده

اوهـــــــــــــــوم :)))

جوجه منه :*** مرسی عزیزم. میگم بهش :دی

ای ناقلاهاااااا... جفتتون :*
قبول باشه.

hypetia چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

چه خوب نوشتی روزهات و .
آبگوووووشت اینجا چرا کسی به ما نذری نداد ؟ ! آخه چراااا ، نوش جونتون :دی

مرسی پشی :*
واقعا چرا؟ چرا آخه؟ :دی

Masʘ‿ʘd شنبه 2 آذر 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

1.عه منم بودم 8تا11بودم
خیلی خیلی هم خوب بود چون من بودم و مادربزرگم )))))):

1. عهههههه؟!!! :دی
آره. خععععلی عاااااالی بود :)))

M.SH سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
میشه دلیل را اینجا برام توضیح بدید؟؟؟

نمیتونم پیچیده و رمزی و سکرت و اینا بگم که بعدش هم متوجه نشی و هم سوء تفاهم پیش بیاد و هم مجبور بشم ده تا کامنت تکمیلی روی این کامنت بذارم.
پس اگه اینجا دلیل میخوای باید واضح واضح بگم. اشکال نداره؟

M.SH سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

نه بگید تا خوندم پاکش کنید

اگه فرصت شد امشب مینویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد