روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد

دگرگونه سی و چهار



... وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ.


پ.ن

1. آیه 227 سوره مبارکه شعراء.

2. این از وعده تو برای ظالمان.

کمک کن منظلم هم نباشیم. آمین.



نظرات 3 + ارسال نظر
کــــاکتوس صــــورتی سه‌شنبه 21 آبان 1392 ساعت 11:40 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

:|
من رفتم برم انگلیسی بذارم :|
:دی

:دییییییییییییییییییییییی

رامی خانومی! :| چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

دارم فکر میکنم چقد ظلم میتونه گاهی واژه ی غریبی باشه وقتی انسان ها موظفن از خودشون دفاع کنن و اگه نتونن دفاع کنن میشه ضعف یکی و قدرت دیگری، نمیدونم شاید دارم افراطی نگا میکنم!

ظلم همیشه واژه نفرت انگیزیه.
انسانها به حکم کرامت انسانی موظفند همیشه از خودشون دفاع کنن و اجازه وقوع ظلمو به کسی ندن.
ناتوانی در دفاع حتما دلایلی داره که قابل رفعه. یا توسط خود شخص یا به کمک دیگران.
نتوانستن و نخواستن دو مقوله جداست.
بعضیا با عقاید پوچ و مزخرفشون اجازه میدن هر کسی هر کاری دلش میخواد با شخصیت و حیثیت اونا بکنه.
اونها قابل بخشش نیستن.
نه عزیزم. افراطی نگاه نکردی. اما کلی نگاه کردی. ولی همین نگاه کلی هم قشنگ و تامل برانگیز بود مخصوصا وقتی بحث قدرت وارد حیطه ظلم میشه. یه عالمه حرف میاد وسط... :(

دیارمن دیارنون چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://faceabad.ir

سلام
حضور گرمتان زینت بخش محفل ماست...

سلام.
باشد :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد