روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد
روزانه های زیتون

روزانه های زیتون

... زیتون تنها ، برای دل خودش مینویسد


1. امروز ، آخرین جلسه از کلاس "سیستم حقوقی خانواده" بود.

دانشجوها اصرار داشتن که ادامه داشته باشه. خوشحال شدم که خوششون اومده و براشون مفید بوده اما دیگه حالشو ندارم :|


2. گشنمه. دلم ضعف میره. ناهار فقط سوپ خوردم با کلی آبلیمو. هیچی میل نداشتم :|


3. واااااااای... سه روز تعطیلی تو راهه :@@@


4. هفته آینده شلوغم. تو تعطیلی آخر همین هفته ، وقت آرایشگاه گرفتم. احیانا کسی هست که فکر کنه با آرایشگاه رفتن من ، خون امام حسین پایمال میشه یا عزای ایشون مخدوش میشه؟؟؟ o-0


5. فردا صبح ، دادگاه :)


6. گشنمه خب...



نظرات 5 + ارسال نظر
hypetia یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

4) :)))))))) ، نه من مشکلی ندارم ، اتفاقا منم وقت گرفتم موهام و کوتاه کنم گفتن تو این ایام مو کوتاه نمیکنن :|

4. =))
آرایشگر من ، موکل سابقمه. نمیتونه بهم بگه نیا :دی
یه توک پا بیا اینجا تا با هم بریم :دی

کــــاکتوس صــــورتی یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

وااااااااااااااااااای چقدر کیف کردم!!!!! خداروشکر فعلا کسی به آرایش من گیر نداده تو این ماه!!! دقیقا انقدر بدم میاد میگه چرا داری فلان کارو میکنی مثلا محرمه! انقدر بدم میاد که نگو!
من همینطوری دپسرده ام فکر کن این کارای ریزه میزه رو هم نکنم دیگه هیچی!
یا مثلا ترک کنم فیلم دیدن و کمدی دیدنم رو!
خلاصه یه ملتی داریم چاره داشتن تا بعد از ماه محرم حموم نمیرفتن

از اینکه میخوام برم خوشگلاسیون؟ ببین شماره نم ذا ری اونوقت هی باید س ج کنم :دی

=))

کاملا راحت باش. اگه راهشو رفتی بهش احترام گذاشتی. یکی از درسهاش اینه: ظلم نپذیر

hypetia دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

اومدممممم :))

رامی چی! چهارشنبه 22 آبان 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

3. از تعطیلی عمومی بدم میاد! خونه نشینی! خونه نشینی خونه نشینی!
4. حرف پایمالی خون نیست، منم مومن معتقد نیستم، فقط بنظرم بحث حرمته نه ظلم گناه یا هرچی دیگه! یه حرمت خاص!میتونی نگهش نداری
چون پرسیدی نظر دادم

3. اوهوم :@@@

4. آره نگهش نداشتم. چون حرمتها رو مدل خودم نگه میدارم. اینخده خوجل شدم :)
خوب کردی وروجک. دوستت دالم :*

مینا جمعه 24 آبان 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

4. بیخیال دوستم. همون کاری رو بکن که دلت میخواد. هر کی میخواد خوشش بیاد، هر کی میخواد بدش بیاد. آدمهای بیکاری که مهمترین دغدغشون زیبایی و ظاهر و تیپ من و شما باشه زیاده. بهترین کار اینه که چشم و گوشت رو ببندی روی خرافه هایی که ذهن بشر -بخصوص ایرانی- رو مسموم کرده و راه خودت رو بری. این عقیده ی منه.

از اونجایی که سفر بودم خیلی دیر دارم برای این پستا نظر میذارم دیگه الان قطعا غذا خوردی و دیگه گشنت نیست :دی

4. همون کارو کردم :)
نظر منم همون عقیده توئه.
من قلبا عاشق آزادگی و شجاعت قهرمانان داستان کربلا هستم و درسهای زیااااااااادی از این تراژدی بزرگ گرفتم.
حالا چون شرایط شغلیم ایجاب میکرد جمعه بعد از عاشورا برم آرایشگاه ، بنظرم خعلی مضحک بود که ادای عزا رو در بیارم.
عزا برای کی؟ باید برای خودمون عزادار باشیم که هیچی غیر از علم و کتل و دیگ و ریش و ... از محرم نصیبمون نشده. (نصیبشون البته!)

2و6. باور کن الانم گشنمه :دی
از اتفاق خعلی هم گشنمه o-0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد